نام نیروی انتظامی با آرامش و امنیت قرین است

مهاباد - ایرنا - مسوول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: نیروی انتظامی در نزد مردم به عنوان نیروی محبوب به شمار می رود که امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جابر معصومی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرفشانی مزار شهدای مهاباد افزود: طبق آیات الهی هر کسی که یک نفر را نجات دهد و از وی حفاظت کند، انگار که جامعه را نجات داده و این مهم در کشور ما به همت نیروی انتظامی محقق شده است.

وی بیان کرد: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده‌ایم تا مرقد مطهر شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کنیم، به علت خون بر زمین ریخته شده شهداست.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی همواره پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود دانسته و در عمل به این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

در این آیین که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان مهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد.

حاضران در این آیین معنوی پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

سیزدهم تا هفدهم ماه مهر هفته نیروی انتظامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha