تبديل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاري – صنعتي مهمترين مطالبه مردم شرق مازندران است

ساري- ايرنا- نماينده مردم شرق مازندران در مجلس شوراي اسلامي گفت: تبديل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاري – صنعتي مهمترين مطالبه مردم بهشهر است.

احمدعلي مقيمي، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: طرح هاي جداگانه اي براي شهرستان هاي شرق مازندران در شهرستانهاي بهشهر، نكا و گلوگاه با هم انديشي فرمانداران و ائمه جمعه تنظيم شده است كه با اولويت سنجي نيازمند تدبير مناسب دولتمردان در اين راستا هستيم.
وي افزود: تبديل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاري – صنعتي مهمترين مطالبه مردم شرق مازندران و بهشهر است كه اميدواريم با بررسي ميداني و با توجه به پتانسيل هاي بي نظيراين بندر، در اين راستا، نتايج خوب و قابل قبولي ارائه شود.
مقيمي در ادامه حل مشكل فاضلاب مسكن مهر، اتمام بيمارستان در حال ساخت 160 تختخوابي امام خميني(ره) و احداث پل روي سد گلورد براي ارتباط روستانشينان بهشهر را از جمله مطالبات مهم مردم بهشهر در كنار بندر آزاد تجاري- صنعتي اعلام كرد.
وي گفت: مهمترين مشكل در مسكن مهر بهشهر در شهرك امام، مشكل فاضلاب است كه با توجه به اينكه در اين مسكن مهر 1800 خانواده بايد اسكان پيدا كند بايد مشكل فاضلاب آن برطرف شود.
نماينده مردم شرق مازندران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آب‌گيري سد گلورد و قطع شدن ارتباط 54 روستا با مركز شهر، تصريح كرد: احداث پل بر روي سد گلورد از نيازهاي ضروري مردم براي تردد است كه با احداث آن راه دسترسي 54 روستا به مركز شهر فراهم مي شود.
مقيمي همچنين با اشاره به پيشرفت 90 درصدي سد گلورد در نكا گفت: درخواست تامين اعتبار براي اتمام سد گلورد و همچنين ساماندهي ورودي و خروجي كنارگذر شهرستان از مهم‌ترين مطالبات مردم نكا از دولت است.
وي درباره ديگر مطالبات در شهر نكا گفت: اتمام زيرگذر گل‌خيل، احداث پل بر روي خيابان سي‌متري در داخل شهرستان نكا جهت حل مشكل ترافيك و اتمام پروژه هاي مجتمع هاي آبرساني روستايي در بخش هزارجريب و مركزي نيز از جمله مطالبات مردم در شهرستان نكا است.
اين مسئول گفت: اتمام جاده گلوگاه به دامغان و همچنين پروژه انتقال آب كشاورزي از سد گلورد به گلوگاه از جمله خواسته ها و مطالبات مهم مردم گلوگاه در اين سفر است.
مقيمي گفت: تامين آسفالت خيابان‌هاي شهري، اتمام استخر سرپوشيده نيمه ساخته آموزش و پرورش و همچنين احياي كارگاه كنارگذر شهرستان گلوگاه از ديگر طرح‌ها و مطالبات مردم گلوگاه از دولت تدبير و اميد در اين سفر است.
رئيس جمهوري و اعضاي هيات دولت امروز دوشنبه 20 مهر ماه به استان مازندران سفر كنند .ك3/
7332/6097