۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲
کد خبر: 81795990
T T
۰ نفر
عاملان نزاع خياباني در قزوين محل صحنه وقوع جرم را بازسازي كردند

قزوين - ايرنا - رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي استان قزوين گفت: عاملان يك فقره نزاع خياباني كه يك ماه پيش باعث رعب و وحشت اهالي محله هادي آباد شده بودند، ظهر روز دوشنبه با حضور پليس به بازسازي محل نزاع پرداخته در معرض ديد مردم براي هرگونه شكايت قرار گرفتند.

سرهنگ حيدر محمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نزاع خياباني كه توسط عده اي از اراذل و اوباش و افراد بي قيد و بند، شهريور ماه گذشته بوقوع پيوست، سه نفر مجروح در پي داشت.
وي اظهاركرد: پليس به محض كسب اطلاع و پس از تحقيقات لازم، عوامل اين نزاع را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در مدت شش روز تمامي 12 عامل اين نزاع خياباني را شناسايي و دستگير كرد.
سرهنگ محمدي خاطرنشان كرد: با توجه به دامنه اين درگيري و انتظارات مردم محل براي دستگيري و محاكمه افراد، مقرر شد تا علاوه بر انتقال اين افراد به محل صحنه براي بازسازي آن، چهره متخلفان به اهالي محله نشان داده شود تا هر فردي از آنان شكايت دارد به نيروي انتظامي مراجعه و شكايت خود را مطرح كند.
اين مسوول انتظامي خاطرنشان كرد: پليس با هر فرد و يا افرادي كه بخواهند نظم، امنيت و آرامش استان را بر هم زده و ايجاد اخلال كنند با شدت تمام برخورد خواهد كرد و هيچ سهل انگاري و كوتاهي پذيرفتني نيست.
8054/ 6128