۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰
کد خبر: 81802398
T T
۰ نفر

یك بهله عقاب پر طلایی در لرستان نجات یافت

۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰
کد خبر: 81802398
یك بهله عقاب پر طلایی در لرستان نجات یافت

خرم آباد -ایرنا -رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد از نجات یك بهله عقاب پر طلایی توسط همیاران محیط زیست این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست لرستان ، كامران فرمان پور روز شنبه با اعلام این خبر گفت : طبق گزارشات و تماس های واصله از سوی كاركنان منطقه هفت عملیات انتقال گاز با سامانه 1540 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد همیاران محیط زیست از مجروح شدن یك بهله عقاب پر طلایی مطلع شدند .
وی افزود : این عقاب در روستای كله جوب اسكندری در منطقه پل هرو از توابع بخش زاغه بلا فاصله توسط دو همیار محیط زیست جهت تیمار به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد منتقل شد.
فرمان پور گفت : در حال حاضرعقاب مجروح جهت معاینه و تیمار به دامپزشكی منتقل شده است كه پرنده از ناحیه هر دو پا دچار شكستگی شده و بدلیل جراحت زیاد از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اما با این حال با تلاش دكتر دامپزشك در حال مداوا و مراقبت ویژه می باشد .
كامران فرمان پور تصریح كرد : با توجه به شروع فصل مهاجرت پرندگان از عرضهای شمالی به سمت جنوب ، جهت زمستان گذرانی متأسفانه پرندگان به دلیل خستگی توسط شكارچیان آسیب پذیر هستند .
وی گفت :از عموم مردم تقاضامندیم علاوه بر نجات پرندگان مجروح و تحویل به این اداره ،به محض مشاهده و برخورد با اینچنین تخلفات زیست محیطی با سامانه 1540 این اداره تماس حاصل نمایند.
7274/6001