۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۴
کد خبر: 81803016
T T
۰ نفر
حسن رنگرز: صدا و سیما با ورزش اول كشور مهربان باشد

كرمانشاه - ایرنا - حسن رنگرز قهرمان اسبق كشتی جهان با بیان اینكه صدا و سیما باید مهربانانه تر با ورزش اول كشور برخورد می كرد گفت: مسابقات لیگ برتر كشتی در اسلام آبادغرب باید از شبكه سه پخش مستقیم می شد كه متاسفانه محقق نشد و جامعه كشتی از صدا و سیما گله مندند.

رنگرز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سطح كیفی مسابقات را خوب ارزیابی كرد و افزود: به استثنای تعداد معدودی از كشتی گیران كه بنا به دلایلی بیرون از گود بودند مجموع سرمایه های كشتی فرنگی و آزاد ایران را روی تشك كشتی دیدیم و در دیدار فینال هم مسابقه بسیار حساس و نفس گیر بود.
وی در خصوص عدم حضور كشتی گیران ملی پوش در این رقابتها نیز گفت: سه كشتی گیر فرنگی كار و 10 كشتی گیر آزاد كار با تشخیص حوزه فنی تیم های ملی از حضور در مسابقات لیگ منع شدند و دلیل دیگری نداشت.
وی در خصوص حضور مجدد محمد بنا در راس كادر فنی تیم ملی كشتی نیز این اتفاق را مبارك دانست و گفت: حضور بنا بر جذابیت لیگ برتر افزود و كشتی گیران با انگیزه بیشتری در حضور سرمربی تیم ملی تلاش می كردند و من امیدوارم با وجود وقت محدود نتایج خوبی را در مسابقات المپیك شاهد باشیم.
در مسابقات كشتی آزاد لیگ برتر باشگاه های كشور تیم های بیمه رازی، ستارگان ساری و گروه ساختمانی كفایتی مشهد و در مسابقات كشتی فرنگی نیز بیمه رازی، سینا صنعت ایذه و پدیده دوكوهه اندیمشك عناوین اول تا سوم را كسب كردند.
این رقابتها به مدت روزهای پنجشنبه و جمعه در سرسرای شهید شهبازی اسلام آبادغرب برگزار شد.
اسلام آباد غرب با 150هزار نفر جمعیت در 55 كیلومتری غرب كرمانشاه قرار دارد .
7459/8066