۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
کد خبر: 81811929
T T
۰ نفر

تصادف های جاده ای در فارس 11كشته برجای گذاشت

۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
کد خبر: 81811929
تصادف های جاده ای در فارس 11كشته برجای گذاشت

شیراز - ایرنا- فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت : طی سه روز گذشته بر اثر وقوع هشت فقره تصادف در جاده های این استان 11 نفر كشته و پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش دریافتی یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ كسری سیروسی افزود: بر اثر برخوردو یك دستگاه خودروی سواری پراید با یك دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور شهر 'دبیران' از توابع شهرستان 'زرین دشت' به سمت روستای 'دهنو' آن شهرستان، راننده و سرنشین خودروسواری پراید در دم فوت كردند.
وی گفت : همچنین طی مدت یاد شده در 'فراشبند' نیز یك دستگاه پژو پارس با یك دستگاه موتورسیكلت برخورد كه در این حادثه منجر به فوت راننده پژو پارس و راكب موتورسیكلت شد.
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: در تصادف دیگری در شهرستان 'پاسارگاد' یك دستگاه خودروی پراید كه از 'سعادت شهر' به طرف شهرستان 'ارسنجان' در حركت بوده با یك دستگاه موتورسیكلت برخودر كه این حادثه نیز منجر به جان راكب موتورسیكلت شد.
سرهنگ 'سیروسی' اظهار كرد: در شهرستان 'قیر' استان فارس نیز یك دستگاه خودرو وانت نیسان با یك دستگاه موتورسیكلت برخورد و در این تصادف راكب موتورسیكلت جان خود را از دست داد.
وی اضافه كرد: طی زمان یاد شده بر اثر برخوردو یكدستگاه پژو 206 با چهارنفر سرنشین با یكدستگاه وانت نیسان در شهرستان 'نورآباد' راننده نیسان فوت و دو نفر از سرنشینان خودرو پژو 206 مجرح و به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه دیگری در شهرستان 'فسا بر اثر برخوردو یك دستگاه كامیونت 'ایسوزو' با یك عابر پیاده، عابر پیاده جان خود را از دست داد.
سرهنگ 'سیروسی' افزود: در شهرستان 'اقلید' نیز یكدستگاه كامیون كشنده ولوو با یك دستگاه خودرو پیكان با پنج نفر سرنشین تصادف كرد كه این حادثه منجر به فوت دو نفر از سرنشینان خودرو سواری پیكان و مصدومیت سه نفر دیگر از آنها شد.
وی گفت: بر اثر برخوردو یك دستگاه موتورسیكلت با دیك دستگاه خودرو سواری پراید در اطراف شهرستان 'كوار' راكب موتورسیكلت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. ك/1
5054