۶ آبان ۱۳۹۴، ۸:۴۶
کد خبر: 81815034
T T
۰ نفر

افزايش 50 درصدي اعتبار احداث تالار شهر اردبيل

۶ آبان ۱۳۹۴، ۸:۴۶
کد خبر: 81815034
افزايش 50 درصدي اعتبار احداث تالار شهر اردبيل

اردبيل - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل از افزايش 50 درصدي اعتبار احداث تالار شهر اردبيل نسبت به سال قبل خبر داد.

سيد ناصر اسحاقي روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اعتبار طرح تالار شهر اردبيل در سال گذشته بيش از 42 ميليارد ريال بود كه جدب شد و امسال با 50 درصد ارتقا به بيش از 62 ميليارد ريال افزايش يافته است.
وي افزود: تالار شهر اردبيل به عنوان بزرگ ترين طرح عمراني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در سايت مجتمع كوثر در حال احداث است و داراي چند سالن موسيقي ، تئاتر و متحرك خواهد بود.
وي اظهار كرد: اين طرح از آخرين استاندارهاي فني و سيستم هاي صوتي و نوري پيشرفته برخوردار مي شود.
اسحاقي بيان كرد: تالار شهر اردبيل با 50 درصد پيشرفت فيزيكي از زمان بندي اجرا جلو است و پيش بيني مي شود در سال 96 تكميل و به بهره برداري برسد.
او ادامه داد: اجراي اين طرح در سال 88 مصوب و در سال 89 آغاز شده بود اما در سال 92 به علت مشكل پروانه احداث و قرار گرفتن در حريم برق فشار قوي تعطيل شد ولي با هماهنگي با شهرداري و استانداري مشكلات آن برطرف و احداث آن ادامه يافت.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل گفت: در شهرستان ها و شهرهاي گرمي ، پارس آباد ، كوثر ، نمين ، هشتچين و شاهرود نيز طرح هاي فرهنگي و هنري در حال احداث است.
7124/6018