۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۱۸
کد خبر: 81819816
T T
۰ نفر

متهم به قتل فراري دستگير شد

۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۱۸
کد خبر: 81819816
متهم به قتل فراري دستگير شد

ياسوج - ايرنا - فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: فردي كه متهم است در سال 92 جواني را در ياسوج به قتل رساند و فرار كرد پس از دو سال و نيم از سوي ماموران پليس امنيت عمومي اين استان در شهر اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه خبري پليس كهگيلويه و بويراحمد، سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه افزود: 19 ارديبهشت 92 جواني 24 ساله در يك اقدام از قبل طراحي شده پس از تعقيب يك جوان 26 ساله او را جلوي درب منزل دامادشان با شليك گلوله به قتل رساند و يك زن را نيز زخمي كرد.
وي بيان كرد: بر اساس اظهارات شاهدان عيني اين متهم با يك دستگاه خودروي پژو 405 از محل حادثه متواري شد.
غلامزاده اظهار كرد: با مراجعه ماموران پليس امنيت عمومي كهگيلويه و بويراحمد به محل حادثه شناسايي و دستگيري قاتل در دستور كار قرار گرفت و در تحقيقات انجام شده مشخص شد كه قاتل با انگيزه انتقام از مقتول كه او را در فوت برادر خود مقصر مي دانست اين جنايت را مرتكب شده است.
وي عنوان كرد: از زمان وقوع اين حادثه تيمي مجرب از ماموران پليس امنيت عمومي كهگيلويه و بويراحمد پس از هماهنگي با مراجع قضايي استان تعقيب و مراقبت هاي گسترده اي را در شهرهاي مختلف كشور براي دستگيري اين قاتل انجام دادند.
غلامزاده ابراز داشت: ماموران پليس امنيت عمومي كهگيلويه و بويراحمد پس از شناسايي محل اختفاي قاتل در شهر اصفهان در يك عمليات پليسي او را به همراه فردي ديگر در يك منزل دستگير و از آنان يك قبضه اسلحه كمري، پنج تير فشنگ مربوطه و يك قبضه سلاح شكاري كشف و ضبط كردند.
وي افزود: متهم دستگير شده پس از انتقال متهم به پليس امنيت عمومي كهگيلويه و بويراحمد به بزه انتسابي خود و نحوه وقوع قتل اعتراف كرد و پس از تحويل به مراجع قضايي اين استان روانه زندان شد.
7535/6162