جزئیات قتل پنج عضو یک خانواده در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد

یاسوج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک فرد روستایی در شهرستان بویراحمد شامگاه جمعه پنج نفر از اعضای خانواده خود را با استفاده سلاح گرم به قتل رساند و انگیزه قاتل برای این جنایت اختلاف ملکی بوده است.

به گزارش ایرنا، سید علی ملک حسینی روز شنبه در رابطه با این حادثه اظهار کرد: فردی با هویت معلوم در یکی از روستاهای دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.

وی افزود: این فرد در ساعت ۲۲ شب گذشته به دلیل اختلافات ملکی با خانواده پدری خود، با استفاده از اسلحه کلت کمری و سلاح شکاری، اقدام به قتل ۲ نفر از برادران خود و همسر برادر و ۲ فرزند دختر برادر خود نموده و از محل متواری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به محض اطلاع از این حادثه بازپرس و معاون دادستان در محل حاضر و دستورات قضایی لازم صادر ‌گردید.

ملک حسینی ابراز کرد: با اقدامات لازم ،پلیس محل اختفای قاتل را شناسایی و نامبرد را دستگیر کرد. وی اکنون در بازداشت پلیس است.

وی عنوان کرد: تحقیقات برای کشف زوایای این حادثه و انگیزه قاتل از علت وقوع قتل، ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام پلیس استان، شب گذشته در یکی از روستاهای دهستان دشت‌روم شهرستان بویراحمد جوانی ۲۶ ساله ۲ برادر، ۲ برادرزاده و زن برادر خود را با اسلحه کشت.

ساعت ۲۱:۵۲ روز جمعه تاریخ ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ جوانی ۲۶ ساله به خانه‌های دو برادر خود در یکی از روستاهای دهستان دشتروم شهرستان بویراحمد رفته و با شلیک گلوله ۲ برادر ۴۵ و ۴۰ ساله، ۲ برادرزاده دختر ۱۸ و ۹ ساله و زن برادر خود را به قتل رساند و دیگر دختر برادر خود را مجروح کرد.

با حضور به‌موقع پلیس عامل این جنایت پس از دو ساعت دستگیر و دو قبضه سلاح کمری و ساچمه‌زنی که در این حادثه از آن استفاده کرده بود، از او کشف شد.

علت این جنایت اختلاف ملکی بوده و هم‌اینک امنیت در محل حادثه برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha