۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰
کد خبر: 81838918
T T
۰ نفر
سطح جاده چالوس در حوزه مرزن آباد روكش آسفالت مي شود

نوشهر- ايرنا - بخشدارمرزن آباد چالوس از انجام روكش آسفالت بخشي از جاده چالوس- كرج مربوط به حوزه مرزن آباد درسال جاري خبرداد.

مصطفي خواجه كجوري روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : در نشستي كه روز گذشته با هدف بررسي مشكلات مربوط به حوزه راه در دفتركار معاون امور عمراني استانداري مازندران با حضور مسئولان منطقه تشكيل شد ، اين موضوع مطرح و طبق مصوبه اين نشست و تاكيد معاون امورعمراني استاندارمازندران ، قرار شد اين طرح بزودي اجرا شود.
وي افزود : بر اساس اين مصوبه بايد روكش بخشي از اين جاده به طول حدود پنج كيلومتر با همكاري شهرداري مرزن آباد و اداره راه و شهرسازي آسفالت شود كه تحقق اين مهم به حل معضل ترافيك در اين شهر مي انجامد
بخشدارمرزن آباد ايجاد مسير حلقوي با هدف حركت آسان خودروها از تهران به كلاردشت را از ديگر مسائل مطرح شده و مصوبه هاي اين نشست اعلام كرد و گفت : بر همين اساس در اين نشست تصميمات خوبي هم براي ساخت يك دستگاه پل و انجام روكش آسفالت به طول حدود سه كيلومتر از منطقه ميشكار به سمت كلاردشت گرفته شد.
خواجه كجوري افزود : با اجراي كامل اين طرح بيشتر مسافراني كه از تهران يا ساير نقاط كشور قصد دارند به كلاردشت بروند بدون حضور در شهر مرزن آباد از اين مسير مجزا به كلاردشت سفر مي كنند.
بخشدار مرزن آباد براي اجرايي شدن اين طرح ها در موعد مقرر از مسئولان ادارات ذيربط بويژه راه و شهرسازي و شهرداري منطقه خواست تا موضوع را به طور جدي تري پي گيري كنند.
بخش مرزن آباد با دستكم 19 هزار نفر جمعيت در مسير جاده كرج - چالوس واقع است.
آمارهاي موجود نشان مي دهد به طور ميانگين هرسال حدود 20 ميليون مسافر و گردشگر به مازندران سفر مي كنند كه حدود 90 درصد شان شهرهاي ساحلي و گردشگرپذيرغرب مازندران را به عنوان مقصد سفرهاي خود برمي گزينند و اغلب آن ها نيز به علت كوتاهي مسافت از مسير جاده چالوس آمد و شد دارند.
حدود نيمي از جاده 160 كيلومتري چالوس - كرج (كندوان ) جزو مازندران است.
7078 /1602/1654