۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۸:۱۴
کد خبر: 81841619
T T
۰ نفر

نمايشگاه بزرگ كتاب در مهريز گشايش يافت

۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۸:۱۴
کد خبر: 81841619
نمايشگاه بزرگ كتاب در مهريز گشايش يافت

يزد - ايرنا -نمايشگاه بزرگ كتاب دوشنبه شب در شهرستان مهريز گشايش يافت .

به گزارش ايرنا اين نمايشگاه با 300 عنوان كتاب در موضوع هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي و افزون بر پنج هزار جلد در مسجد براستين مهريز برپا شد .
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مهريز گفت: در اين نمايشگاه انواع كتب بر حسب نياز اقشار مختلف مردم و بخصوص جوانان با تخفيف 30 درصد به عموم علاقمندان به كتاب و كتابخواني عرضه خواهد شد .
سيد رضا آقايي در افتتاح اين نمايشگاه افزود: برپايي نمايشگاه هاي كتاب و عرضه مناسب آن در طول سال نقش مهمي در فرهنگ كتاب و كتابخواني دارد .
همچنين فرماندار مهريز گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان مهريز با برپايي اين نمايشگاه ها با همكاري مردم و فعالان فرهنگي در تامين نياز مخاطبان ادام مي كند .
سيد محمد رستگاري با اشاره به برپايي نمايشگاه در مسجد افزود: هميشه مساجد ما براي ترويج فرهنگ اسلامي و در تمامي عرصه هاي فرهنگي پيشتاز بوده و هستند و مساجد مي توانند در گسترش فرهنگ مطالعه نقش مهم و حياتي داشته باشند .
وي با با قدر داني از هيات امنا و مسئولان اين مسجد گفت: اميدوارم در طول سال شاهد برپايي اينگونه نمايشگاه ها و عرضه كتابهاي فرهنگي و اسلامي و پويايي جوانان در كانون هاي فرهنگي مساجد و كتابخانه هاي مساجد مهريز باشيم .
اين نمايشگاه به بمدت 10 روز براي بازديد علاقمندان داير است .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد .ك3
7541/ 6197