۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
کد خبر: 81842137
T T
۰ نفر
رييس سازمان صنعت چهارمحال و بختياري سكاندار هيات بسكتبال شد

شهركرد-ايرنا- سيد نعيم امامي ،رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختياري به عنوان رييس هيات بسكتبال اين استان انتخاب شد و سكان اين هيات را چهار سال برعهده گرفت.

به گزارش ايرنا،در انتخاب رييس هيات بسكتبال چهارمحال و بختياري كه با حضور مسوولان فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه در اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد،نعيم امامي از 16راي ماخذه همه آرا را كسب كرد.
رييس جديد هيات بسكتبال چهارمحال و بختياري كه از فعالان سياسي نزديك به دولت يازدهم نيز مي باشد،در اين نشست اعلام كرد كه در دوره اي دوازبان تيم هندبال استان بوده كه تا آستانه انتخاب در تيم ملي نيز پيش رفت،كه در دوره دانشگاه به سمت بسكتبال رفته است.
نعيم امامي يادآور شد:بسكتبال چهارمحال و بختياري در دهه هشتاد يكي از قدرت هاي اين رشته در كشور بود كه به ركود رفت و حال خوشي نداشت.
به گفته وي،در مرحله كنوني نبايد به ليگ برتر فكر كرد و بايد به سمت استعداديابي و تقويب پايه هاي بسكتبال اين استان رفت.
دبير فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي ايران نيز گفت:اين استان يكي از قطب هاي مهم در پرورش استعداد بسكتبال ايران است.
علي توفيق افزود:چهارمحال و بختياري به عنوان صادر كننده بازيكن بسكتبال به استان هاي ديگر مشهور شده است و بايد تيم هاي پايه در اين استان تقويت شود.
به گفته وي،هم اكنون بهنام يخچالي ،رسول مظفري ،برادران جمشيدي، عليار نجفي و ديگران در بسكتبال كشور از اين استان درخشيده اند.
مديركل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز گفت:از 40 سال پيش تاكنون اين استان در تيم هاي مختلف ملي رشته بسكتبال همواره بازيكن داشته است.
عبدالرحمان قاسمي نافچي افزود:حضور صنايع به عنوان حامي
مي تواند دوباره اين رشته استان را در صدر ورزش كشور قرار دهد.
به گزارش ايرنا،در اين نشست رييس سابق هيات بسكتبال چهارمحال و بختياري حضور نيافت تا عملكرد اين هيات را ناصر مهديان دبير آن ارائه دهد.
سيد نعيم امامي عضو هيات علمي دانشگاه ،دبير حزب اعتدال و توسعه چهارمحال و بختياري،رييس سازمان صنعت معدن و تجارت اين استان را در پرونده كاري خود دارد.
2097