۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81848997
T T
۰ نفر
بسیج سازندگی بیش از 45 هزار واحد كوچك تولیدی را ایجاد می كند

تهران- ایرنا- مسئول سازمان بسیج سازندگی اعلام كرد: این سازمان طی سالجاری، بیش از 45 هزار واحد كوچك تولیدی را در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد می كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار نعمان غلامی روز یكشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افزود: قرار است حدود 20 هزار واحد تولیدی در هفته بسیج بهره برداری شود.
مسئول بسیج سازندگی، اظهار كرد: در جریان حركت بسیج برای اشتغال زایی با رویكرد اقتصاد مقاومتی تلاش شده است تا تسهیلات و اعتباراتی به كارآفرینان داده شود و البته در این فرایند، رویكرد بسیج، شناسایی افراد، آموزش، مشاوره و تسهیل فرآیند اعتباری بوده است تا افراد بتوانند اقدام به اشتغال در واحدهای تولیدی كوچك كنند.
وی، ادامه داد: همچنین با حمایت بسیج، قرارگاه هایی طی یك ماه گذشته ایجاد شده است كه در حوزه های تخصصی و با استفاده از كارشناسان به صورت روزانه افراد دریافت كننده تسهیلات و اعتبارات ، جهت اشتغال را رصد می كنند تا مشكلات را شناسایی و عرصه ها را برای كار هموار سازند.
غلامی، ابراز امیدواری كرد كه با توسعه كار در حوزه اقتصاد مقاومتی و پایداری بتوانیم مشكلات را هر چه بیشتر در این عرصه هموار كنیم.
این مقام مسئول در بسیج سازندگی در ادامه به عملكرد انفرادی برخی افراد در حوزه اقتصاد مقامتی هم اشاره كرد و اینكه موضوع یاد شده، ‌مشكل بزرگی به شمار می آید كه با آن مواجه هستیم.
غلامی در ادامه اظهار كرد: در زمان حاضر شاهد موجی مردمی در حوزه اقتصاد هستیم كه مهم ترین مشكل آنان در بخش اعتبارات و تسهیلات است چرا كه تسهیلات لازمه كار آنان داده نمی شود.
وی، ابراز امیدواری كرد كه مسئولان با توجه بیشتر به حمایت از بخش تولید از ظرفیت های پیش روی بسیج استفاده كنند تا بتوان بحث اقتصاد مقاومتی را پیش برد.
همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی امروز در مجتمع تلاش برگزار شد و در این همایش از 10 طلایه دار برتر و فعال اقتصادی تقدیر بعمل آمد. تقدیر شدگان در عرصه اشتغال در واحدهای تولیدی كوچك اقدام كرده بودند.
اجتمام**9136**ل.الف.ی**1776
۰ نفر