۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲
کد خبر: 81855863
T T
۰ نفر
نظامیان رژیم صهیونیستی یك فلسطینی را در شرق قدس كشتند

تهران- ایرنا- نظامیان رژِیم صهیونیستی صبح امروز جمعه یك فلسطینی را به بهانه اینكه وی قصد داشته شهرك نشینان صهیونیست را با ماشین زیر بگیرد كشتند.

به گزارش شبكه خبری اسكای نیوز، بدین ترتیب شمار شهدای انتفاضه قدس به دست نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای اكتبر ( مهر) تاكنون به 103 تن افزایش یافت.
این در حالی است كه نظامیان صهیونیست امروز سه فلسطینی دیگر را نیز به همین بهانه در كرانه باختری به قتل رساندند.
ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به شلیك آتش به فلسطینی مذكور به بهانه اینكه وی قصد زیر گرفتن شهرك نشینان صهیونیست در شهرك صهیونیستی كفار ادومیم واقع در شرق قدس را داشته، مدعی شد دو شهرك نشین صهیونیست در این حادثه زخمی شدند.
نظامیان جنایتكار رژیم صهیونیستی روز گذشته 3 فلسطینی را در كرانه باختری كشتند. این نظامیان، دو تن از كشته شدگان را در درگیری روستای قطنه در شمال غربی قدس و اردوگاه العروب در شمال الخلیل و سومین فلسطینی را كه یك جوان بود به بهانه اینكه وی قصد حمله با چاقو به صهیونیست ها را داشته، به قتل رساندند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام كرد نظامیان رژیم صهیونیستی از نزدیك شدن كادر پزشكی به جوان فلسطینی كه بر اثر گلوله صهیونیست ها دچار خونریزی شده بود تا لحظه مرگ جلوگیری كردند.
وزارت بهداشت فلسطینی در گزارش خود اعلام كرد شمار شهدای انتفاضه قدس از اكتبر ( مهر) گذشته تا كنون به 103 تن افزایش یافته است.
این در حالی است كه 22 كودك و 4 زن در میان كشته شدگان وجود دارند و آمار زخمی ها نیز بالغ بر 10 هزار تن است.
بر اساس این گزارش، تاكنون 19 صهیونیست و یك دانشجوی آمریكایی در این انتفاضه كشته شده اند.
خاورم** 1453**1485 ** 1583 **
۰ نفر