۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳
کد خبر: 81874699
T T
۰ نفر
خادمان حرم امام رضا (ع) وارد استان كرمانشاه شدند

كرمانشاه - ايرنا - خادمان حرم امام رضا (ع) روز شنبه از طريق شهرستان كنگاور وارد استان كرمانشاه شدند.

به گزارش ايرنا خادمان حرم رضوي در حالي كه پرچم متبرك حرم حضرت ثامن الحجج (ع) را با خود حمل مي كردند در بدو ورود به كنگاور مورد استقبال گرم مردم اين شهرستان قرار گرفتند.
خادمان حرم رضوي با پرچم و بيرق امام رضا (ع) و تبرك هايي از بارگاه ملكوتي اين امام همام در بين مردم و بعضي از مسئولان در آستان امام زاده ابراهيم (ع) شهرستان كنگاور حاضر شدند و مداحي و روضه خواني به مناسبت شهادت امام رضا (ع) انجام شد.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان هاي كنگاور، صحنه و هرسين نيز با خيرمقدم به خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: خادمين امام رضا با ورود خود عطر بهشت را به شهرمان آوردند.
حجت الاسلام محمد رسول واحدي با اشاره به صفات برجسته امام رضا (ع) در حلم، بردباري، رافت و مهرباني گفت: امام رضا (ع) همچنان كه در روايات آماده است فضيلتي مهم دارد و اينكه ايشان فريادرس امت است كه همه ما بايد در مسير زندگي اين امام همام قرار گرفته و زندگي با بركتي را براي خود رقم بزنيم.
در اين مراسم ضمن روضه خواني توسط يكي از خادمين امام رضا (ع)، نماز و ظهر و عصر با حضور خادمين امام رضا (ع)، مردم و مسئولان در آستان مقدس امامزاده ابراهيم (ع) شهرستان كنگاور اقامه شد.
بعد از برگزاري اين مراسم در شهر كنگاور، كاروان حرم حضرت ثامن الحجج (ع) امروز شنبه وارد شهر سنقر مي شود.
شهرستان 85 هزار نفري كنگاور در شرق كرمانشاه واقع شده است.
7447/8066