امام جمعه کرمانشاه: گرانی‌ها باید مدیریت شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضروت توجه به مردم تأکید کرد و گفت: گرانی‌ها امنیت روانی جامعه را مختل می‌کند لذا باید مدیریت شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار اصناف استان کرمانشاه با تجلیل از بازاریان منصف افزود: همیشه سنگینی کار روی دوش بازار بوده است و از اول پای کار انقلاب بوده اند، لذا باید از ظرفیت های بزرگ استان استفاده شود و باتدبیر شاهد رونق اقتصادی باشیم.

وی با انتقاد از گرانی‌های جامعه افزود: گرانی‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده باید مدیریت شود، زیرا فقر و ناداری امنیت روانی جامعه را به هم می زند.

امام جمعه کرمانشاه: گرانی‌ها باید مدیریت شود

حرکت پرچم امام رضا (ع) پیام آور رأفت است

امام جمعه کرمانشاه همچنین در جلسه خادمان حرم امام رضا (ع) که با حمل پرچم حضرت برگزار شد، گفت: حرکت نمادین پرچم امام رضا (ع) در سراسر کشور پیام آور رأفت و برکت است.

وی از خدمتگزاری ائمه به عنوان افتخار دنیا و آخرت یاد کرد و افزود: جهان خلقت به خاطر حضرات معصومین (علیهم‌السلام) است، وقتی سالیانه ده ها میلیون زائر برای لحظه ای معطل نمی شوند این از رأفت و کرامت حضرت امام رضا (ع) است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: پرچمی که از آستان حضرت به استان آمده با پارچه های معمولی فرقی ندارد فقط ارزش و عظمت این پرچم به واسطه اضافه شدن به امام رضا (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: ایران و جهان متعلق به حضرت امام رضا (ع) است امیدوارم همه ما در خدمت امام رئوف باشیم. حرکت پرچم باعث خیرات و رحمت در سراسر کشور است و این منبعث از معنویت عظیم حضرت امام رضا (ع) است.

در ادامه این نشست هدیه آستان قدس به آیت الله علما اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha