به گزارش ایرنا، سید مرتضی عظیم زاده روز یكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با ریاست افتخاری وزیر ورزش و جوانان و مشاركت فعال معاونان فرهنگی پژوهشی و ساماندهی امور جوانان این وزارتخانه برپا می شود.
وی برپایی كارگاههایی پیرامون برند در ورزش با حضور صاحبنظران و برخی از مسئولان فدراسیونهای ورزشی را بخش حاشیه ای همایش و هفت سخنرانی كلیدی را سرآغاز كارگاههای تخصصی آن اعلام كرد.
وی افزود: ورزش و برندسازی شهری، ارزش برند در ورزش جهان، روش شناسی مطالعات برند در بازاریابی ورزشی، جایگاه برند انسانی در ورزش، دو روی سكه برند، مدیریت كیفیت برند در ورزش و حضور برندهای جهانی در رویدادهای مهم ورزشی از موضوعات مهمی است كه در این كارگاهها مطرح می شوند.
او در خصوص اهمیت و لزوم توجه به بحث برندینگ در ورزش نیز گفت: برند یكی از مهمترین مفاهیم حوزه بازاریابی است كه همه روزه آن را در خیابانها، سایتها، سازمانها، شركتها و نیز تیمها و باشگاهای ورزشی میبینیم.
دبیر همایش ملی برند در ورزش افزود: از زمانی كه در صنعت ورزش رقابت شكل گرفت موضوع برند نیز مطرح بوده و روز به روز مباحث آن علمی تر و كاربردیتر شده است.
وی ادامه داد: در ایران نیز مبحث برند چندسالی است مورد توجه شركتها قرار گرفته و این موج امروزه در ورزش نیز به راه افتاده است البته اینگونه مباحث بیشتر در بخش خصوصی بروز پیدا می كنند تا بخش دولتی كه دلیل آن نیز همان مقوله رقابت است.
عظیم زاده حوزه برند در بازاریابی ورزشی را كاملا تخصصی توصیف و بیان كرد: یكی از بهترین محلها برای تولید، نشر و رشد مباحث و موضوعات تخصصی همایشها هستند لذا همایش برند در ورزش شكل گرفته و ماموریت اصلی آن توسعه علم برند در صنعت ورزش است.
* ارسال 130 مقاله به همایش
دبیر اجرایی همایش ملی برند در ورزش نیز گفت: قرار است برای همایش برند در ورزش، دبیرخانه ای دائمی در نظر گرفته شود تا این همایش بتواند هر ساله برگزار شود.
دكتر زهرا سادات میرزازاده افزود: 130 مقاله برای حضور در این همایش وصول و از این تعداد 116 مقاله برای كمیته علمی ارسال شده است.
وی ادامه داد: برای شركت در كمیته علمی این همایش 40 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای سراسر كشور انتخاب شدند و تاكنون در مجموع 15 جلسه برگزار شده است.
7498/1858
مشهد- ایرنا- دبیر 'نخستین همایش ملی برند در ورزش' از برنامه برگزاری این همایش طی روزهای 25 و 26 آذر ماه جاری در مشهد خبر داد.