۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷
کد خبر: 81880318
T T
۰ نفر
نقش ویژه برند در حوزه انتقال مفاهیم فرهنگی غیر قابل انكار است

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: نقش ویژه برند در حوزه انتقال مفاهیم فرهنگی جامعه غیر قابل انكار است و باید به این موضوع بیش از گذشته توجه شود.

به گزارش ایرنا، دكتر عبدالحمید احمدی روز چهارشنبه در نخستین همایش ملی برند در ورزش افزود: تقریبا بیش از 100 سال از تاریخ شروع ورزش در ایران می گذرد ولی تازه به این همایش رسیده ایم و این موضوع جای قدردانی و سپاس دارد كه دانشگاه فردوسی مبدا این همایش بوده است.
وی با اشاره به اینكه استقرار یك دبیرخانه دائمی برای این همایش بسیار ارزشمند است، خاطر نشان كرد: قطعا در سالهای آینده می توان زمینه رشد و توسعه برند در كشور را فراهم كرد.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت : باید بررسی كنیم كه آیا از ظرفیت ورزش در حوزه برند سازی استفاده كرده ایم و آیا وضعیت برند در كشور مناسب است یا خیر؟ و جامعه ورزش چه نقشی را در ایجاد یك تصویر شفاف از جامعه و برند ایفا می كنند؟
احمدی رویكرد وزارت ورزش و جوانان را در حوزه برندسازی را بسیار مثبت ارزیابی كرد و گفت: ورزش و جوانان از توسعه ورزش در عرصه های مختلف علمی الخصوص در حوزه مباحث علمی حمایت می كند.
وی با اشاره به اینكه آیا توانسته ایم با ورزش ارزشهای مثبتی را در جامعه ایفا كنیم، خاطر نشان كرد: باید بررسی كرد كه برندهای ورزشی آیا مسیر تربیتی و فرهنگی خود را به درستی طی كرده اند یا خیر؟
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اظهار كرد: اگر برای ارتقاء برند ورزش كاری انجام نمی دهیم حداقل در جهت افت برندهای ورزشی كاری انجام ندهیم.
وی یادآور شد: این همایش یك حركت بسیار ارزشمند است و قطعا نتایج این همایش می تواند در اختیار قسمت های مختلف ورزش قرار بگیرد.
نخستین همایش ملی برند در ورزش با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و برخی از كارشناسان در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به كار كرد.
7498/1211
۰ نفر