۲ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵
کد خبر: 81891318
T T
۰ نفر
84 نفتكش در تربت حيدريه آماده سوخت رساني در شرايط بحراني

تربت حيدريه- ايرنا- مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه گفت: 84 دستگاه نفتكش براي سوخت رساني در شرايط بحراني به دورافتاده ترين مناطق روستايي و سختگذر اين منطقه سازماندهي شده اند.

به گزارش ايرنا، مجتبي دلبري روز چهارشنبه در آيين تقدير از فعالان و دست اندركاران حوزه حمل و نقل اين منطقه كه به مناسبت هفته حمل و نقل صورت گرفت، افزود: اين ميزان نفتكش بخشي از ناوگان 163 دستگاهي است كه در قالب شش شركت پيمانكاري فعاليت دارند.
وي گفت: اهميت نقش نفتكش ها در سوخت رساني منطقه زماني بيشتر مشخص مي شود كه مردم بدانند غالب مسيرهاي تردد در نقاط روستايي، دور افتاده و سختگدر است و كليه تانكرها توسط واحد بهداشت، ايمني و محيط زيست (اچ.اس.اي) شركت نفت معاينه فني شده و فاقد هيچگونه نقص فني هستند.
وي تلاش هاي بي وقفه پيمانكاران و رانندگان سختكوش ناوگان حمل و نقل منطقه در تامين و توزيع به موقع فرآورده هاي نفتي در شرايط سخت و بحراني و بويژه سوخت رساني به مناطق سختگدر در برف و يخبندان را شايسته تقدير دانست و افزود: در حقيقت بخش سخت تامين و توزيع فرآورده هاي نفتي بر دوش رانندگان نفتكش ها است.
به گفته دلبري توزيع سوخت زمستاني منطقه تربت حيدريه از طريق 196 نمايندگي فعال در سطح منطقه صورت مي پذيرد.
شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه شهرستان هاي تربت حيدريه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، كاشمر و خليل آباد را زير پوشش خدمات خود دارد.
مركز شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
6121/5132