مصرف گاز طبیعی در منطقه تربت‌حیدریه ۶ درصد افزایش یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال مصرف گاز طبیعی در شهرستان‌های زیرمجموعه این شرکت ۶ درصد معادل ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب افزایش یافته و به همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

به گزارش ایرنا، جواد بلندی روز شنبه در نشست بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در محور مواصلاتی جنوب به شمال شرق کشور افزود: این میزان افزایش به دلیل استقبال مردم از سوخت پاک (سی.ان.جی) به عنوان سوخت جایگزین بنزین و افزایش تعداد خوروهای دوگانه‌سوز است.

وی ادامه داد: بر این اساس و در مدت یاد شده، از مجموع ۲ هزار و ۷۴۵ دستگاه خودروی ثبت نام شده در سامانه، ۲هزار و ۵۴۷ دستگاه به صورت رایگان دوگانه‌سوز شده است و ۱۹۸ خودروی دیگر در صف تبدیل قرار دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: گاز طبیعی که سهم بسزایی در کاهش مصرف بنزین و کمک به اقتصاد کشور ایفا می‌کند از طریق ۳۲ باب جایگاه سی.ان.جی فعال در سطح منطقه عرضه می شود.

بلندی در بخش دیگری از سخنانش به کسب رتبه نخست ناوگان حمل و نقل این منطقه در بازه زمانی پارسال و نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این موفقیت مرهون تلاش شبانه‌روزی رانندگان سختکوش نفتکش شرکت‌های حمل‌ و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه و تعامل موثر مدیران و کارکنان مناطق کرمان، هرمزگان و انبارهای نفت مبدا بندرعباس و رفسنجان است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای ۴ ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان را تحت پوشش دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha