۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴
کد خبر: 81902105
T T
۰ نفر
ورود سامانه اي سرد به گيلان و احتمال بارش مخلوطي از برف و باران

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان، از ورود سامانه اي سرد و ناپايدار به استان و احتمال بارش مخلوطي از برف و باران در مناطق جلگه اي از فردا (شنبه) خبر داد.

مازيار غلامي عصر جمعه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي پيش يابي بيانگر جوي كم و بيش ناپايدار در منطقه مي باشد كه پيامد آن وزش باد، مه و بارش باران خواهد بود.
وي ادامه داد: از فردا ( شنبه ) با ورود يك سامانه سرد و ناپايدار، كاهش دما، مه، وزش باد (گاهي شديد)، بارندگي، در برخي مناطق جلگه اي مخلوط برف و باران (ارتفاعات، مناطق سردسير و دامنه ها بارش برف) مورد انتظار است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان، آسمان امروز استان را ابري، در بعضي ساعات بارندگي پراكنده، گاهي وزش باد عنوان و براي فردا (شنبه) نيز آسمان را ابري و مه آلود، وزش باد (گاهي شديد)، كاهش دما، بارندگي متناوب (ارتفاعات، مناطق سردسير و دامنه ها بارش برف) در برخي مناطق جلگه اي مخلوط برف و باران پيش بيني كرد.
غلامي بيشينه دماي استان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجيل با 16 درجه سلسيوس و كمينه دما را مربوط به ماسوله با يك درجه سلسيوس عنوان كرد.
وي گفت: بيشينه و كمينه دماي شهر رشت نيز در شبانه روز گذشته، به ترتيب 11 و هفت درجه سلسيوس بوده است.
وي كمينه دماي فردا در گيلان را نيز با صفر درجه مربوط به ديلمان، جيرنده، ماسوله و ارتفاعات جنوب شرقي و جنوب غربي استان پيش بيني كرد.ك/3
7294/2007
۰ نفر