۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84959920
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی سرد تا پایان هفته میهمان گیلان است

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارندگی در جلگه و بارش برف در ارتفاعات استان گفت: سامانه بارشی سرد کنونی تا پایان هفته در این استان فعال است.

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران تا دوشنبه با شدت بیشتری در گیلان ادامه دارد اما از سه‌شنبه تا پایان هفته‌ این بارش ها در مناطق مختلف استان به صورت پراکنده‌ است.

وی با بیان اینکه بارندگی از امروز شنبه تا دوشنبه در برخی مناطق گیلان به صورت رگباری و شدید همراه با وزش باد، مه آلودگی، کاهش نسبی دما به طور متوسط سه تا پنج درجه سانتیگراد همراه خواهد بود، عنوان کرد: بارش برف و کولاک در ارتفاعات هم از پدیده های این سامانه بارشی و سرد است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان داشت: در این مدت آبگرفتگی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست از این‌رو توصیه می شود تا از تردد غیرضروری و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

وی دمای هوا در رشت مرکز گیلان را هم اکنون ۱۰ درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: اسب وونی تالش در ۲۴ ساعت گذشته با یک درجه زیر صفر سردترین و لنگرود با ۱۳ درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha