۱۹ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۷
کد خبر: 81913857
T T
۰ نفر

برپايي نمايشگاه عكس مشق رضوي در مشهد

۱۹ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۷
کد خبر: 81913857
برپايي نمايشگاه عكس مشق رضوي در مشهد

مشهد - ايرنا - نمايشگاه گروهي عكس مستند اجتماعي با عنوان 'مشق رضوي' شنبه شب با حضور جمعي از عكاسان و مسئولان هنري مشهد در محل نگارخانه رضوان گشايش يافت.

مسئول نگارخانه رضوان موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي در حاشيه اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: اين نمايشگاه به همت سازمان بسيج هنرمندان، انجمن عكاسان و دانشگاههاي هنر و اين موسسه از امروز تا 24 ديماه پذيراي بازديد كنندگان و علاقه مندان هنر عكاسي خواهد بود.
محمد ظريف صدر افزود: آثار 240 هنرمند عكاس از دانش آموزان هنرستان، دانشجويان دانشگاه هاي هنر و بسيجيان هنرمند با هماهنگي و مديريت انجمن عكاسان خراسان رضوي در اين نمايشگاه در معرض تماشا قرار گرفته است.
مسئول نگارخانه رضوان گفت: اين نمايشگاه با همكاري نائب رئيس انجمن عكاسان خراسان رضوي و از عكاسان برجسته استان برپا شده و عكاسي از حرم مطهر رضوي (ع) و زائران آن تكليف گروه عكاسان بوده كه دستمايه برگزاري اين نمايشگاه شده است.
وي بيان كرد: موضوع 260 اثر عكس به نمايش درآمده در نمايشگاه مشق رضوي در مورد رويدادها و مناسك مذهبي دهه آخر صفر امسال در حرم مطهر رضوي است كه هنرمندان عكاس آنها را به تصوير كشيده اند.
وي اظهار كرد: زائران پياده در طول مسيرهاي منتهي به مشهد مقدس، عشق و ارادت زائران و سوگواري آنان در مراسم شهادت رسول اكرم و امام حسن مجتبي (ع) و مراسم شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوي صحنه هايي از عشق و دلدادگي به اهل بيت (ع) را خلق كردند كه سوژه عكس هنرمندان سرزمين خورشيد هشتم شده است.
7489/5132