به گزارش ايرنا،حجت الاسلام محمد سليماني روز سه شنبه در نشست ستاد شاهد در آموزش وپرورش ناحيه دو كرج افزود: بايد با دلسوزي و رسيدگي مستمر به وضعيت تحصيلي دانش آموزان شاهد، خادمان خوبي براي شهدا باشيم.
وي با اشاره به ارزش و جايگاه فرزندان شاهد و ايثارگر در جامعه گفت: شهدا و ايثارگران تلاش بسياري براي حفظ نظام و ارزشهاي اسلامي داشتهاند و خدماترساني به خانواده شهيدان و ايثارگران امري بسيار ارزشمند است.
سليماني با بيان اينكه تعامل هر چه بيشتر مدارس شاهد و ايثارگر با مجموعه معاونت فرهنگي بنياد در راستاي ارتقاي روند رشد فعاليتهاي فرهنگي ضروري است افزود: در اين زمينه هماهنگي هاي لازم با ستاد شاهد در اولويت كار بنياد شهيد است.
وي اظهار كرد: بنياد در هر شرايطي حامي و پشتيبان فرزندان شاهد در امور درسي است اگر مشكلي پيش آيد با آموزش وپرورش مساعدت لازم انجام مي شود.
سليماني گفت: رشد علمي و اخلاقي دانش آموزان شاهد و ايثارگر از مهمترين اهداف سازمان بنياد شهيد است.
مدير اداره آموزش وپرورش ناحيه دو كرج نيز در اين نشست ضمن تبريك به مناسبت لغو تحريم ها و خدا قوت به تيم مذاكره كننده هسته اي و بزرگداشت ياد شهداي هسته اي گزارشي از بازديدهاي وزارتي و استاني مدارس شاهد ارائه كرد.
فرشته فهميده با تاكيد بر توجه به مدارس شاهد در دوره هاي مختلف تحصيلي، افزود: از اينجا بايد موتور محركه مدارس شاهد به حركت در آيد و بدون ترديد پيگيري امور، روزنه اي اميدوار كننده براي جديديت در مدارس خواهد بود.
وي در ادامه افزود: دانش آموزان و فرهنگيان در دوران دفاع مقدس با شور وصف ناپذيري به جبهه رفتند و اكنون تربيت و سرپرستي فرزندان شهدا با بهترين كيفيت، كمترين اداي دين ما به اين عزيزان است.
فهميده گفت: با توجه به خدمتي كه شهدا و ايثارگران به ميهن اسلامي خويش كرده اند، بر ماست كه براي ارتقاء جايگاه آموزشي فرزندان آن ها تلاش و برنامه ريزي داشته باشيم تا در كنار ساير دانش آموزان، از نظر علمي به جايگاه واقعي خودبرسند.
اين نشست با هدف رسيدگي به امور درسي فرزندان شاهد و ايثارگر برگزار شد.ك/3
7413/ 6155
رسيدگي مطلوب به تحصيلات فرزندان شاهد از اولويت هاي بنياد شهيد است
۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶
کد خبر:
81936552
كرج-ايرنا-رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان فرديس گفت: رسيدگي مطلوب به مقوله آموزشي و پرورشي فرزندان شاهد و ايثارگر از اولويت هاي مهم بنياد شهيد و آموزش و پرورش است.