۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶
کد خبر: 81943906
T T
۰ نفر
زنگ انقلاب در مدارس جنوب شرق استان تهران نواخته شد

تهران - ايرنا - همزمان با آغاز دهه مبارك فجر و سالروز ورود امام راحل به ايران اسلامي، زنگ انقلاب روز دوشنبه در مدارس شهرستان هاي جنوب شرق استان تهران نواخته شد.

به گزارش ايرنا بيش از 160 هزار دانش آموزان شهرستان هاي ورامين ، قرچك ، پيشوا و پاكدشت در ساعت 9:33 دقيقه ، همزمان با سالروز ورود تاريخي با نواخته شدن زنگ انقلاب باسردادن سرود ملي جمهوري اسلامي، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي نشان دادند و از تمامي كساني كه در پيروزي انقلاب نقش آفرين بودند تجليل كردند.
دانش آموزان با سردادن سرود تاريخي خميني اي امام، ضمن تجليل از ايثار و تلاش هاي امام راحل در هدايت و رهبري انقلاب اسلامي بر دفاع از آرمان هاي امام خميني «ره» تأكيد كردند.
فرماندار قرچك در مراسم نمادين زنگ انقلاب كه در دبيرستان شريعت اين شهرستان برگزار شد گفت: زنگ انقلاب يادآور رشادت هاي زنان و مردان ايران اسلامي در ورود تاريخي بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران به ميهن است و همه افراد وظيفه دارند تا ياد و خاطره اين ايام را زنده نگاه دارند.
مسعود مرسل پور افزود: پيروزي انقلاب اسلامي ايران در برهه اي از زمان اتفاق افتاد كه استعمار سايه خود را بر جهان و كشور عزيزمان گسترده بود و به بركت رهبري فرزانه انقلاب، وحدت مردم و عنايت حضرت باري تعالي سايه شوم استعمار، غارت و چپاول مادي و معنوي را از سر كشور عزيزمان و به تبع آن در بسياري از مناطق دنيا برچيدند.
وي افزود: دهه فجر درهاي پيروزي را يك به يك به روي اين ملت گشود و استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي را به ارمغان آورد.
وي تأكيد كرد: انقلاب اسلامي و حكومت جمهوري اسلامي بزرگترين نعمتي است كه خداوند به ما ارزاني داشته است لذا همگان و به ويژه جوانان و آينده سازان ايران اسلامي بايستي پاسدار خون شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و در پاسداشت ارزشهاي انقلاب و امام راحل با تمام توان گام بردارند.
وي ابراز اميدواري كرد مردم و مسئولين همواره و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهداي گرانقدر بوده و با همفكري، تدبير و اميد به آينده و تلاش مؤثر زمينه پيشرفت جامعه را فراهم كنند.
تهرام/7254/1831
۰ نفر