۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۰۰
کد خبر: 81948521
T T
۰ نفر

خانواده هاي شهدا مايه عزت ايران اسلامي هستند

۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۰۰
کد خبر: 81948521
خانواده هاي شهدا مايه عزت ايران اسلامي هستند

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار شهرستان روانسر گفت: خانواده هاي گرانقدر شهدا و ايثارگر مايه عزت و افتخار ايران اسلامي هستند.

به گزارش ايرنا حسين ويسمرادي روز چهارشنبه در ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگر شهرستان روانسر افزود: مقاومت و پايداري ملت ايران در پاسداري از ارزشها و آرمانها اين كشور را به اقتدار و بالندگي رسانده است.
وي با بيان اينكه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و اسلام بود، اظهار داشت: تبعيت و حركت در مسير آرمان‌ها و اهداف شهدا موجب پيروزي ايرانيان در تمام عرصه‌ها و ميادين مي‌شود.
فرماندار روانسر تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران از خون پاك شهدا به ثمر نشست و وظيفه همگان ادامه راه ايشان و تكريم خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران است.
ويسمرادي با بيان اينكه وظيفه ما خدمت به خانواده هاي شهدا و ايثارگر است اضافه كرد: ديدار با خانواده شهدا افتخاري براي ماست و زنده نگه ‌داشتن ياد شهدا باعث استمرار آرمان‌هاي شهدا، امام و انقلاب اسلامي است.
سيد ايوب زارعي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران روانسر نيز گفت: همه مسئولان خادم و خدمتگزار پدران و مادران شهدا، ايثارگران و جانبازان اين مرز و بوم هستيم و مطمئناً نسل هاي آينده هيچ موقع فداكاري ها و جانفشاني هاي آنان را در پاسداري از كشور فراموش نخواهند كرد.
مسئولان شهرستان روانسر از خانواده هاي شهيد غلامعلي محمدخاني در روستاي خرم آباد عليا و جانباز سرافراز فريدون عزتي دلجويي كردند.
شهيد غلامعلي محمدخاني در چهارم مرداد ماه 67 در عمليات مرصاد به درجه رفيع شهادت نايل آمده بود.
آزاده سرافراز فريدون عزتي نيز پس از تحمل 10 سال رنج اسارت در دوم شهريور ماه 69 به وطن بازگشت.
شهرستان روانسر 135 شهيد والامقام را تقديم انقلاب و نظام اسلامي كرده است.
8066/7455