۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
کد خبر: 81958172
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول:راهپيمايي ۲۲ بهمن نشانه استقلال، عظمت و اقتدار نظام اسلامي است

دزفول - ايرنا - امام جمعه دزفول راهپيمايي يوم الله 22 بهمن را نشانه استقلال ، عظمت و اقتدار نظام اسلامي دانست و اقشار مختلف مردم را به حضور حماسي در اين راهپيمايي دعوت كرد.

حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه در روز 22 بهمن مردم دزفول همگام با مردم سراسر كشور همچون سال هاي گذشته با حضور حداكثري خود در اين راهپيمايي فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل سر خواهند داد افزود:جمهوري اسلامي ايران با اقتدار ابهت پوشالي ابرقدرت ها را در هم شكست.
وي گفت:توطئه ها و برنامه هاي شيطاني دشمنان انقلاب اسلامي همواره با حضور گسترده مردم ايران در صحنه هاي مختلف خنثي و بي اثر شده است.
روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج دزفول نيز با انتشار بيانيه اي اقشار مختلف مردم را به شركت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن فراخواند.
در اين بيانيه آمده است:22 بهمن ماه صحنه نمايش وحدت و انسجام ملي ، اعلام وفاداري به آرمان‌هاي انقلاب و امام (ره)و شهيداي گرانقدر ،ولايتمداري و استكبار ستيزي است.
ناحيه مقاومت بسيج دزفول در اين بيانيه آورده است:رمز موفقيت و سربلندي ملت ايران در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي مقدس انقلاب اسلامي تبعيت از ولايت فقيه، وحدت و مقاومت ملي و حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌هاي نياز انقلاب مي باشد و موفقيت‌هاي حيرت انگيز انقلاب اسلامي تاثير شگرف خود در محيط بين الملل را بيش از هر مقطع تاريخي ديگر آشكار ساخته است.
پاسداران و بسيجيان ناحيه مقاومت بسيج دزفول در اين بيانيه با گراميداشت ياد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و نيز شهيدان مدافع حرم براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن اعلام آمادگي كردند.
راهپيمايي 22 بهمن ساعت 9:30 دقيقه صبح پنجشنبه از مقابل آستان سبزقبا(ع) دزفول آغاز و تا شهيد آباد ادامه دارد.
6068/7278