۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85383288
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

حماسه دوباره مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبر: 85383288
حماسه دوباره مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دزفول- ایرنا- راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز یکشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان دزفول امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم دزفول از پیرو جوان، زن و مرد با مشت‌های گره کرده از مقابل آستان متبرک سبزقبا تا گلزار شهدای شهید آباد راهپیمایی کردند.

مردم دزفول در طول مسیر راهپیمایی شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر منافق، با ولایت ایستاده‌ایم و یاد امام خمینی پاینده باد سردادند.
امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور پرشور مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران با ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت خود مقابل استکبار برای اعتلای جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور شهد شیرین این پیروزی‌ها و مقاومت‌ها را ظهور منجی عالم بشریت دانست و افزود: امروز نشانه‌های ظهور را با حضور میلیون‌ها ایرانی و منتظران در نقاط محتلف دنیا می‌توان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران شهدای زیادی برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب قرن تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند که ۲۲ بهمن ماه گرامیداشت یاد این شهدا است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی نشان داده که بیدار و هوشیار است، گفت: ملت ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه از همه فتنه ها گذر کرده است.

اجرای سرود ملی توسط گروه مارش تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از دیگر بخش های این راهپیمایی بود.

نهادها و شرکت‌های مختلف شهرستان دزفول نیز در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ موکب برای خدمات رسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن برپا کردند.

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همچنین در شهرهای اقماری و روستاهای شهرستان دزفول برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha