۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۴۵
کد خبر: 81960203
T T
۰ نفر
قدردانی استاندار گیلان از حضور مردم در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با صدور پیامی، از حضور مردم در راهپیمایی باشكوه یوم الله 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران قدردانی كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در این پیام آورده است: بار دیگر حضور با شكوه مردم غیور و سلحشور گیلان به همراه دیگر هموطنان در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تصاویر ماندگاری از هوشیاری ملت در تاریخ پرافتخار كشور عزیزمان ثبت كرد.
در ادامه پیام استاندار گیلان افزوده شده: این حضور پرشكوه در جشن تولد انقلاب نشان داد كه هرگاه پای منافع ملی و انقلاب به میان آید ملت ایران همچون سال های گذشته ، بلكه استوارتر از همیشه، بدون توجه به اندیشه، جناح، مذاهب و قومیت ها ، به صورت یكپارچه به صحنه می آیند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) ،شهدا و رهبر معظم انقلاب اعلام می كنند كه این انقلاب به آنان تعلق دارد و در حراست از آن هوشیارند.
استاندار گیلان در این پیام تصریح كرده: اینجانب به پاس این حضور گسترده از عموم مردم فهیم و شریف گیلان بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران صمیمانه تقدیر و تشكر نموده و از خداوند متعال برای همگان اجر و پاداش الهی ، سلامتی و سعادت مسئلت می نمایم.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همزمان با سراسر میهن اسلامی، در استان گیلان نیز با شور و شكوهی وصف ناشدنی برگزار شد و آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، در جمع راهپیمایان شهر رشت در میدان شهدای ذهاب سخنرانی كرد.ك/1
7296/6070