۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84647023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجدید میثاق مردم گیلان با آرمانهای انقلاب زیر آسمان بارانی

رشت - ایرنا - مردم همیشه در صحنه و حافظ انقلاب اسلامی گیلان امروز "جمعه" با حضور حماسی خود زیر بارش شدید باران چهل و سومین فجر پیروزی را جشن گرفتند و تجدید میثاق خود با آرمانهای انقلاب ۵۷ را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل شرایط بیماری کووید ۱۹ به صورت خودرویی و اجتماع با حضور پرشور مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار شد.

اگر چه راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل همه‌گیری کرونا با هدف حفظ سلامت مردم برای دومین سال در مناطق مختلف گیلان برگزار نشد، اما آیین‌های ویژه ۲۲ بهمن به عنوان عید بزرگ ملت ولایی و انقلابی مردم با برگزاری برنامه متفاوت شامل راهپیمایی خودرویی در شهرستان های قرمز کرونایی و اجتماع در مناطق نارنجی باشکوهتر از همیشه برگزار شد،

مراسم‌های یوم الله ۲۲ بهمن در گیلان هر سال باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، امسال نیز گیلانیان شرکت کننده در این آیین ها با در دست داشتن پرچم افتخار و عکس شهیدان، با حضور پرشور و شعور خود بار دیگر حیات و پویایی انقلاب اسلامی و نظام برجای مانده از آرمانهای امام خمینی(ره) را به نمایش گذاشتند.

گیل مردان و زنان وفادار به انقلاب اسلامی همگام با سایر هموطنان امروز با حضور همیشگی خود در آیین های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با به نمایش گذاشتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند همیشه نقشه های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی کردند.

آنان استوارتر از همیشه در جشن سالروز پیروزی اتقلاب اسلامی در راهپیمایی خودرویی و اجتماع آندند تا به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند که همیشه در هر شرایطی پای آرمان های انقلاب اسلامی، شهیدان و حضرت امام خمینی "ره" بنیانگذلر جمهوری اسلامی ایستاده اند.

اجتماع یوم الله ۲۲ بهمن در رشت مرکز استان گیلان نیز امروز "جمعه" با حضور قشرهای مختلف مرد و زن، پیر، جوان،  کودک و نوجوان در پیاده راه فرهنگی "میدان شهدای ذهاب" این شهر برگزار شد، مردمان دیار میرزاکوچک در هوای بارانی و سرمای زمستان با حضور گرم خود در جشن ٢٢ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه دیگری را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن عکس سردار شهید سلیمانی و با فریاد الله اکبر و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و ثابت کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر رشت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha