۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81964406
T T
۰ نفر
نامزدهاي ائتلاف اصولگرايان در شش حوزه انتخابيه كرمان مشخص شدند

كرمان - ايرنا - سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان استان كرمان گفت: نامزدهاي ائتلاف اصولگرايان در شش حوزه انتخابيه اين استان مشخص و معرفي شدند.

حاجي محمد تكلوزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين شورا پس از چندين جلسه بحث و بررسي و با توجه به نظر شوراي اصولگرايان شهرستان ها و مذاكره با تعدادي از داوطلبان اصولگراي حوزه هاي انتخابيه استان به منظور ايجاد وحدت بيشتر، نظر نهايي و نامزدهاي منتخب خود را اعلام مي كند.
وي گفت: شوراي ائتلاف اصولگرايان استان كرمان تاكنون در حوزه هاي انتخابيه 'بافت، رابر و ارزوئيه'، 'بم، ريگان، فهرج و نرماشير'، 'رفسنجان و انار'، 'زرند و كوهبنان'، شهربابك و حوزه انتخابيه 'كرمان و راور' نامزدهاي خود را معرفي كرده است.
وي اظهار كرد: شوراي ائتلاف اصولگرايان كرمان نامزدهاي خود را در ساير حوزه هاي انتخابيه استان كرمان به زودي اعلام مي كند.
سخنگوي شوراي ائتلاف اصولگرايان كرمان افزود: اهميت انتخابات هفتم اسفند سال جاري با توجه به هشدارهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي نسبت به نفوذ بيگانگان از اهميت خاصي برخوردار است.
وي با بيان اينكه يكي از اهداف استكبار جهاني نفوذ در مجامعي مانند انتخابات است گفت: مردم بايد با حضور خود پاي صندوق راي معادلات دشمن را به هم بزنند.
تكلوزاده بيان كرد: هوشياري مردم براي نقش بر آب كردن نقشه هاي دشمن در موعد برگزاري انتخابات اصلي اساسي و مهم است.
وي گفت: مردم بايد خصوصيات نامزدهاي مورد نظر خود را با معيارهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي تطبيق دهند.
سخنگوي شوراي اصولگرايان استان كرمان تصريح كرد: مردم نامزدهايي را انتخاب كنند كه حافظ منافع نظام و اسلام و در برابر بيگانگان نفوذناپذير باشند.
وي گفت: اقتدار و استحكام نظام به پشتوانه مردم است و ملت ايران در تمامي انتخابات گذشته بسيار قدرتمند و با استحكام در صحنه بوده است.
شوراي نگهبان پايان وقت امروز دوشنبه 26 بهمن اسامي نهايي نامزدهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را به وزارت كشور اعلام مي كند.
تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از 29 بهمن آغاز مي شود.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند در سراسر كشور برگزار مي شود.
مردم استان كرمان با 9 حوزه انتخابيه اصلي سه نماينده در مجلس خبرگان رهبري و 10 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارند.
3029/3028