وظیفه ما در برابر هجمه های بیگانه حضور حداكثری در انتخابات است

اردبیل - ایرنا - نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان اردبیل مردم را در مقابله با تبلیغات دشمنان اسلام به حضور حداكثری در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت كرد.

آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه كران عصر یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است در برابر كشورهایی كه با اسلام سر ستیز دارند و در رسانه های خود علیه انتخابات ایران تبلیغ می كنند وحدت خود را با صف های فشرده ملت در انتخابات نشان دهیم.
وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری به لحاظ رسالت تعیین رهبر كه متضمن ولایت فقیه است از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم آگاه كشور باید با آگاهی بیشتر در برابر دشمنان قسم خورده كه علیه ایران اقدام تبلیغاتی می كنند در انتخابات شركت كنند.
وی اظهار كرد: ما مسلمانان كه ولایت فقیه را بعد از پیامبر اسلام و اولیای الهی جزو اركان دین می دانیم تكلیف داریم تا در انتخابات پیش رو در پای صندوق های آرا حاضر شویم و اعلام كنیم كه بنا بر اشاره صریح آیه قرآن مجید، دست خداوند حكیم بالاتر از تمام دست ها و قدرت هاست.
آیت الله موسوی ننه كران در مورد بررسی عملكرد دوره چهارم (فعلی) مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: عملكرد این دوره بسیار عالی و خوب و مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و از دوستان من كه از چهره های عالی و دارای افكار خوب مجلس خبرگان فعلی هستند برای آبیاری ریشه پرشاخه ولایت فقیه تلاش می كنند.
وی بیان كرد: علاوه بر نظر خدای متعال، سعی و تلاش انسان در موفقیت انسان اهمیت بسیاری دارد و همانگونه كه ادیسون به مدد پشتكار، تلاش مضاعف و آزمایش های مكرر به اختراعات ماندگار دست یافت ما مسلمانان نیز باید بعد از بهره گیری از آموزه های قرآنی و معارف نهفته در روایات و احادیث، از اعمال و افعال نابغه های دوران خود درس بگیریم.
وی در تشریح دیدگاه خود نسبت به منتقدانی كه ضرورت اصلاح آئین نامه داخلی و علنی شدن نشست ها و سخنرانی های پیش از خطبه مجلس خبرگان را مطرح كرده اند اظهار كرد: این ایرادها اگر وارد هم باشد بسیار ناچیز است. غیرعلنی بودن برخی از جلسات و سخنرانی های مجلس خبرگان رهبری به خاطر پوشیده ماندن اسرار كشور اسلامی از نامحرمان و بیگانگان است و این رویه مختص مجلس خبرگان رهبری نیست بلكه مجلس شورای اسلامی نیز جلسه های غیرعلنی بسیار دارد.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان اردبیل نظر خود را در مورد طرح دیدگاه های مختلف مطرح شده در خصوص وظایف خبرگان گفت: من به مجلس خبرگان رهبری نقش نطارت بر عملكرد رهبر قائل نیستم اما این مجلس برای تعیین یا تعویض رهبر و بنا بر ضرورت برای وضع یا تغییر قوانین فعلی لازم است.
آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه كران نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین در سه دوره اول، سوم و پنجم ب مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی دارای تالیف های متعدد از جمله تاریخ اردبیل و دانشمندان آن می باشد.
از استان اردبیل سه نامزد برای در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شركت كرده اند.
این استان با یك میلیون و 250 هزار نفر جمعیت، در مجلس خبرگان رهبری دو نماینده دارد.
/60167124