۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸
کد خبر: 81967974
T T
۰ نفر
نامزدهاي انتخاباتي خدمات دولت را دستاويزي براي  تبليغات خود نكنند

سبزوار- ايرنا-معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار گفت: نامزدهاي انتخاباتي خدمات دولت را دستاويزي براي تبليغات خود نكنند.

به گزارش ايرنا احمد برادران روز چهارشنبه در جلسه كارگاه آموزشي عوامل اجرايي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي اظهاركرد:در حال حاضر فضاي خوبي براي برگزاري انتخابات در شهرستان فراهم شده و انتظار ز كانديداها حفظ اين وضعيت است.
وي با بيان اينكه متاسفانه برخي از نامزدهاي نمايندگي مجلس در شهرستان اقدام به سياه نمايي و زير سوال بردن در خصوص خدمات دولت مي كنند افزود : دولت هاي گذشته و دولت يازدهم تلاش زيادي براي رشد و پيشرفت كشور كرده اند.
وي با بيان اينكه نامزدهاي انتخابات از هرگونه سياه‌نمايي ،تخريب، دادن وعده‎هاي خلاف قانون و وظيفه و طرح موضوعاتي كه در حوزه اختيارات نمايندگي نيست دوري كنند، گفت : رعايت اخلاق انتخاباتي از مهمترين موضوعاتي كه كانديداها بايد به آن توجه كنند.
برادران با اشاره به ايجاد شعبه برخورد با تخلفات انتخابات در دادگستري سبزوار گفت: تمام فعاليت هاي كانديداها در شهرستان رصد مي شود و در صورت وجود تخلف با آنان برخورد مي شود.
وي ادامه داد: به تمام دستگاه هاي اجرايي و مديران ادارات نيز ابلاغ شده تا در ساعات اداري از اموال و امكانات دولتي در راستاي تبليغات براي كانديداي خاصي سو استفاده نكنند كه در صورت مشاهده با اين افراد نيز برخورد مي شود.
برادران با بيان اينكه در اين دوره از انتخابات ،394 شعبه اخذ راي در حوزه انتخابيه سبزوار استقرار ميابد، گفت : براساس اعلام رسمي از سوي وزارت كشور و شوراي نگهبان در اين دوره از انتخابات در حوزه انتخابيه سبزوار تعداد 21 تن به رقابت با يكديگر مي پردازند.
وي با تاكيد براينكه از همه ظرفيت هاي قانوني براي برگزاري انتخاباتي پرشور و با حضور حداكثري مردم سبزوار استفاده خواهد شد عنوان كرد: تمهيدات لازم براي حضور حداكثري مردم در انتخابات فراهنم شده است.
برادران همچنين گفت : آموزش هاي لازم به عوامل برگزاري انتخابات ارائه شده و يا در حال ارائه است كه ازاين جهت جاي نگراني وجود ندارد.
حوزه انتخابيه سبزوار شامل شهرستان هاي سبزوار،جوين،جغتاي،خوشاب و داورزن است. سبزوار در 237 كيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/1211