۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۵۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85362616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: دعوت به مشارکت در انتخابات مسوولیتی همگانی است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه و مسوولیتی همگانی است که با عمل به آن ملت ایران بار دیگر از این آزمون مهم سربلند بیرون می آید.

حسین ابراهیمی کُردیانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری سبزوار اظهار داشت: در موضوع انتخابات چهار مولفه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در دستور کار قرار دارد که در این بین تلاش برای افزایش مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: مدیران، مسوولان، صاحبان تریبون و افرادی که جایگاه و نفوذ اجتماعی بیشتری دارند در کنار یکدیگر برای شکل گیری مشارکت پرشور در انتخابات بکوشند.

فرماندار سبزوار: دعوت به مشارکت در انتخابات مسوولیتی همگانی است


ابراهیمی افزود: یکی از الزامات شکل گیری انتخابات پرشور، امیدآفرینی در جامعه است در این راستا مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی علاوه بر تبیین خدمات و دستاوردهای خود در راستای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با تایید سه نفر دیگر از داوطلبان دوازدهمین دوره نتخابات مجلس در این شهرستان از سوی شورای نگهبان و با احتساب ۲ نامزدی که حوزه انتخابیه خود را به سبزوار تغییر داده اند، شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده این حوزه به ۶۸ نفر رسیده است.

برنامه های دهه فجر رویکرد نشاط اجتماعی داشته باشد

وی گفت: برنامه های دهه فجر باید با محوریت نشاط اجتماعی برگزار شود و فضاسازی مناسبی از سوی نهادهای اداری صورت گیرد و در حوزه فرهنگی اصناف، شهرداری و هیاتهای مذهبی نیز پای کار بیایند.

ابراهیمی افزود: ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان هفته های گذشته تشکیل شده لذا مدیران نهادهای اداری طرح های آماده بهره برداری خود را احصا و به ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اطلاع رسانی کرده و در برنامه های این ایام نیز حضور فعال و چشمگیری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha