۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
کد خبر: 81969615
T T
۰ نفر
نامزدهاي انتخاباتي از نصب اقلام تبليغات روي ديوارها پرهيز كنند

همدان- ايرنا- مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري همدان گفت: نامزدهاي انتخاباتي از نصب اقلام تبليغات بر روي ديوارها امتناع كرده و اصول زيبا سازي را رعايت نمايند.

وحيد علي ضمير روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 72 نقطه در سطح شهر براي نصب بنر و تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه در آستانه ورود به فصل بهار بايد شهري زيبا و پاك داشته باشم خاطرنشان كرد: طرفدارن نامزدهاي انتخاباتي بايد از آلوده كردن شهر پرهيز كرده چرا كه نقاط مختلفي در سطح شهري براي تبليغات كانديداهاي همدان جانمايي شده است.
وي تصريح كرد: در اين مكان‌ها سازه‌‎هاي جديدي نصب شده تا كانديداها اقدام به نصب اقلام تبليغاتي خود بر روي اين سازه‌ها كنند.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري همدان تصريح كرد: فضاي مناسب و مساوي براي هر يك از كانديداها در نظر گرفته شده و در صورت عدم توجه به تبليغات در فضاي مد نظر گزارشي از سوي شهرداري به فرمانداري ارسال مي‌شود تا تدابير لازم اتخاذ شود.
وي با بيان اينكه در سال‎هاي قبل در بحث تبليغات شهري مشكل داشتيم، گفت: نظافت شهري دغدغه ماست و از همه كانديداها تقاضامنديم تنها از فضاهاي شهري براي تبليغات استفاده كنند.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري همدان يادآور شد: طبق قانون هر كانديدايي مي‌تواند در هر نقطه شهري يك ستاد تبليغاتي داشته باشد و تنها در مقابل آن ستاد اقدام به نصب بنر بزرگي از تصوير خود كند.
وي نصب بنر بزرگ كانديداها در ساير نقاط شهر را ممنوع دانست و گفت: نصب تصاوير كانديداها بر روي ديوارهاي شهر تخلف بوده و پيگيري خواهد شد.
نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از 29 بهمن تا پنجم اسفند مجاز به تبليغ هستند همچنين تبليغات نامزدهاي مجلس خبرگان از 22 بهمن آغاز شده است.
استان همدان در مجلس شوراي اسلامي 9 نماينده و در مجلس خبرگان رهبري نيز دو نماينده دارد.
7523/6993