۶۰ جایگاه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات در شهرکرد ایجاد شد

شهرکرد-ایرنا- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از ایجاد ۶۰ جایگاه برای امور تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در معابر و میدان‌های اصلی این شهر خبر داد.

اکبر ایازی روز چهارشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سالجاری افزود: در سطح مرکز چهارمحال و بختیاری این جایگاه‌های نصب تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در معابر و میدان‌های اصلی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد آماده‌سازی و جانمایی شده است.

وی گفت: در این جایگاه‌های موقت، نامزدهای این دوره از انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت رایگان می‌توانند نصب پوسترها و تبلیغات خود را در مدت زمان قانونی اعلام شده، انجام دهند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون در عصر ارتباطات قرار داریم و فضای مجازی به صورت گسترده در دسترس عموم مردم قرار دارد و امکان تبلیغ از رسانه‌های مختلف فراهم شده،از طرفداران نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود تا در انجام تبلیغات انتخاباتی را به هیچ عنوان بر روی دیوارهای اداری و غیراداری، دیوارهای اماکن عمومی و خصوصی، تابلوهای شهری، درختان، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های هوایی پوستر و تبلیغات نصب نکنند.

ایازی اظهار داشت: انجام تبلیغات بر روی دیوارها و نقاشی‌های دیواری و اموال عمومی باعث می‌شود تا هزینه‌هایی زیادی از بیت‌المال و همچنین زمان برای برطرف کردن آن صرف شود که این مورد پسند شهروندان نیست.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام عید و آغاز سال جدید زیباسازی منظرشهری از وظایف شهرداری است که با نصب این جایگاه‌ها کمک زیادی به زیباسازی شهر و افزایش رضایت عمومی می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی هر نامزدی، گزارش مربوطه به دستگاه‌های نظارتی و قضایی ارسال و با تخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha