۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
کد خبر: 81977380
T T
۰ نفر

اجرای طرح دانش آموزی لشكر فرشتگان در گیلان

۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
کد خبر: 81977380
اجرای طرح دانش آموزی لشكر فرشتگان در گیلان

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اجرای طرح لشكر فرشتگان در این استان خبر داد.

مهیار فتحی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سومین دوره طرح لشكر فرشتگان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت و بازخوانی سهم بانوان در تحقق جهاد و بزرگداشت فرهنگ مقاومت و منطبق با الگوی تعالی دختران در دو سطح مدرسه ای و شهری برگزار می شود.
وی اظهار كرد: طرح لشكر فرشتگان با هدف تقویت هویت انقلابی، پیوند قلبی و احساس مسوولیت نسبت به ارزش‌ های اسلامی و انقلابی در كلیه اعضاء انجمن اسلامی در پرتو دیدار و ارتباط با زنان مجاهد مسلمان، جریان‌سازی در محیط مدرسه و تقویت مهارتهای عملی مرتبط با انجام طرح در فعالان و مسئولان انجمن مدرسه و كشف سهم زنان در تحقق جهاد و شناخت استعدادها و توانمندی‌های بانوان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان كرد: این طرح دانش‌آموزی با معرفی الگوی مناسب برای بانوان امروز با استفاده از سبك زندگی مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن و شناساندن اهمیت نقش و وظایف متنوعی كه زنان در زمان دفاع مقدس عهده‌دار آن بوده‌اند، اجرا می شود.
وی یادآور شد: در سطح مدرسه‌ای 'سرگذشت‌ پژوهی زن مجاهد مسلمان' و در سطح شهری نیز یادواره شهری زن مجاهد مسلمان عنوان فعالیت دانش‌آموزان است.
استان گیلان دارای بیش از 365 هزار دانش آموز است. ك/3
7286/6070