۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
کد خبر: 81979976
T T
۰ نفر
فرماندار : استقبال مردم چالوس از شعبات اخذ راي چشمگيراست

نوشهر - ايرنا - فرماندار شهرستان چالوس با اشاره به حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي گفت: استقبال مردم اين شهرستان از انتخابات پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي چشمگير است.

محمدناصر زندي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : گزارش هاي دريافتي از شعبه هاي شهرستان از استقبال پرشور و چشمگير مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي حكايت دارد.
وي تصريح كرد: خوشبختانه مردم شهرستان چالوس از نخستين ساعت هاي امروز، گام بلندي را براي حضور حداكثري در انتخابات برداشته اند.
وي خاطرنشان كرد: حضور گسترده امروز مردم نشان مي دهد، انتخابات اين دوره نيز بازنده اي جز دشمنان نظام و انقلاب نخواهد داشت و امروز همه مردم برنده اين انتخابات هستند.
فرماندار چالوس گفت: در اين حوزه انتخابيه 103 شعبه اخذ راي در شهرهاي چالوس، هچيرود و مرزن آباد مشغول فعاليت هستند كه از 63 شعبه در حوزه شهري 58 شعبه ثابت و 5 شعبه سيار و در حوزه روستايي 40 شعبه كه 11 شعبه ثابت و 29 شعبه ديگر سيار است.
زندي اظهار داشت: در بخش مركزي در حوزه شهري 58 شعبه و در حوزه روستاي 19 شعبه كه در مجموع 77 صندوق و در مرزن آباد نيز 5 صندوق در حوزه شهري و 21 شعبه روستايي كه در مجموع 26 شعبه در نظر گرفته شده است و 2 صندوق نيز براي بيمارستان، دانشكده علوم فنون و مراكز نظامي در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به وجود صندوق در تمامي سطح شهرستان خاطرنشان كرد: ازجمعيت 108 هزار نفري شهرستان، 75 هزار نفر واجدين شرايط در انتخابات هستند كه سه هزار و 805 نفر آنها راي اولي هستند.
وي از مردم خواست از موكول كردن راي دادن به ساعات پاياني خودداري كنند.
وي ادامه داد: مردم بايد نمايندگاني را به مجلس بفرستند تا با رسيدگي به مشكلات مردم همراه دولت باشند تا مشكلات كشور بر طرف شود.
وي از فعاليت نامزدها و طرفدارانشان كه منجر به گرم شدن تنور انتخابات شد قدرداني و افزود: امروز نيز انتظار داريم با مشخص شدن نتيجه انتخابات خويشتن دار باشند و هر كسي را كه مردم انتخاب كردند به عنوان نماينده خودشان قبول كنند.
وي خاطرنشان كرد: نظارت بر روند انتخابات با دقت از سوي بازرسين فرمانداري صورت مي گيرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهد شد و تاكنون نيز مشكلي نداشته ايم و تعرفه نيز به حد كافي وجود دارد.
رقابت انتخاباتي درمازندران بين هفت نامزد مجلس خبرگان رهبري و 143 نامزد مجلس شوراي اسلامي براي كسب 12 كرسي در مجلس شوراي اسلامي و چهار كرسي در خبرگان رهبري است .
براساس اعلام ستاد انتخابات مازندران ، دو ميليون و 235 هزار و 636 نفر واجدين شرايط راي دادن هستند كه 112 هزار نفر از آنان را راي اولي ها تشكيل مي دهند.
در اين انتخابات 16 هزار نفر از نيروهاي انتظامي مازندران امنيت شش هزار و 90 صندوق انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي استان را برعهده دارند.
نور و محمود آباد ، نوشهر ، چالوس و كلاردشت ‌ و عباس آباد ، تنكابن و رامسر جزو حوزه انتخابيه غرب مازندران محسوب مي شود.
در اين دوره از انتخابات دستكم 40 نفر براي كسب سه كرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه هاي انتخابيه نامزد شده اند.
/1295/ 1602/6097