۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81984558
T T
۰ نفر
احزاب باید بصورت دائمی عملكرد نامزدهایشان را رصد كنند

اصفهان- ایرنا- سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان گفت: احزاب و گروه های سیاسی باید عملكرد نامزدهای مورد حمایت خود كه منتخب مردم شده اند را تا پایان مسئولیتشان رصد و برای عملكرد مطلوب آنها در مجلس برنامه ریزی كنند.

ابوالفضل قربانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نتیجه انتخابات نشان داد كه مردم براساس فهرست معرفی شده از سوی احزاب و گروه ها، نامزدها را انتخاب كردند و این بهترین شیوه برای تجمیع آراء است.
وی با اشاره به اینكه احزاب و گروه ها باید افراد توانمند را به عنوان نامزد مورد حمایت خود به مردم معرفی كنند، افزود: در اینصورت افراد توانمندی به مجلس راه می یابند و مجلس قدرتمندی تشكیل می شود.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان اظهاركرد: بنابراین احزاب باید از توانمندی نامزدهای مورد حمایت خود اطمینان حاصل كنند زیرا در غیر اینصورت مردم را برای انتخاب نامزد با اشتباه مواجه كرده اند و به مشكلات خواهند افزود.
قربانی ادامه داد: افرادی كه براساس فهرست احزاب و گروه های سیاسی از سوی مردم انتخاب شده اند باید از طریق احزاب به مردم پاسخگو باشند و به همین دلیل عملكرد این افراد باید از سوی احزاب و گروههای سیاسی همواره رصد شود.
وی با تاكید بر اینكه نامزدهای منتخب مجلس در زمینه های مختلف به اطلاعات تخصصی و كارشناسی نیاز دارند، تصریح كرد: احزاب و گروه های سیاسی می توانند در اینخصوص به نامزدهای مورد حمایت خود مشاوره دهند و اشكال ها و ایرادهای آنها را برطرف كنند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان افزود: احزاب و گروه هایی كه نامزدهای منتخب را به مردم معرفی كرده اند نباید احساس كنند وظیفه آنها پس از راهیابی این نامزدها به مجلس، تمام شده است بلكه آنها نسبت به مردم متعهد هستند و باید نسبت به عملكرد نامزد مورد حمایت خود به مردم پاسخگو باشند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان هفتم اسفند همزمان با سراسر كشور در 15 حوزه انتخابیه استان اصفهان برگزار شد.
استان اصفهان دارای 20 كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و پنج كرسی در مجلس خبرگان است.
334 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و 11 نامزد انتخابات مجلس خبرگان در صحنه رقابت این استان حضور داشتند كه 20 نفر از آنها برای مجلس شورای اسلامی و پنج نفر نیز برای مجلس خبرگان رهبری برگزیده شدند.
ت/7141/ 2093