۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81986220
T T
۰ نفر
ماهیانه عملیات اجرایی یك مدرسه در استان یزد آغاز می شود

یزد - ایرنا - مدیر كل آموزش و پرورش یزد گفت: بطور متوسط ماهیانه عملیات اجرایی یك باب مدرسه در این استان آغاز می شود .

به گزارش ایرنا احمد شیرزاد عصر روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: در سه سال اخیر در مجموع عملیات اجرایی 36 باب مدرسه توسط خیرین در سطح استان یزد آغاز شده است .
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاكنون شاهد آغاز عملیات اجرایی 20 واحد آموزشی در یزد و شهرستان و متاطق تابعه این استان با همكاری خیرین نیك اندیش هستیم .
مدیر كل آموزش و پرورش یزد اظهار داشت: همكاری خیرین در ساخت و ساز واحد های آموزشی و پرورشی در استان یزد بسیار خوب است و این عمل خداپسندانه با قوت ادامه دارد .
شیرزاد با تشكر از حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه از منتخبان مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا بیش از گذشته به مسائل عرصه تعلیم و تربیت توجه كنند .
وی افزود: مسائل آموزش و پرورش باید اولویت فعالیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و نمایندگان جدید با عمراهی دولتمردان برای حل و فصل مسائل عنایت خاص داشته باشند .
همچنین فرماندار مهریز از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه در سطح این حوزه انتخابیه تشكر كرد و بر اهمیت مسائل آموزشی و تربیتی و مشاركت مردم در انجام برنامه ها تاكید كرد .
سید محمد رستگاری گفت: طرح های نیمه تمام عمرانی و آموزشی در مهریز وجود دارد كه دارای پیشرفت زیاد هستند و باید برای تكمیل آنها توسط مسئولان اقدام صورت گیرد .
در ادامه مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: هشت هزار دانش آموز در 100 مدرسه با همكاری حدود یك هزار فرهنگی به تعلیم علم و دانش و مسائل تربیتی مشغول هستند .
سید علی كارآموز افزود: آموزش و پرورش مهریز در سال جاری بخاطر همكاری فرهنگیان و دانش آموزان در بخش های مختلف در سطح كشور و استان دارای موفقیت های زیادی بوده است .
در پایان این جلسه با لوح سپس از فعالیت های اعضای شورای آموزش و پرورش مهریز تجلیل بعمل آمد .
مهریز با 50 هزار نفر در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
استان یزد نزدیك به 200 هزار دانش آموز دارد كه در یكهزارو 500 مدرسه تحصیل می كنند.
6197/7541