۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
کد خبر: 81996841
T T
۰ نفر
دومين بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان سوانح و حوادث مشهد فعال شد

مشهد- ايرنا- مدير بيمارستان حوادث و سوانح طالقاني مشهد گفت: دومين بخش مراقبت هاي ويژه (آي.سي.يو) اين بيمارستان كه ساختمان آن به همت يك خير مشهدي بنا شده است فعال شد.

دكتر مسعود خاني روز چهارشنبه در حاشيه افتتاح اين بخش به خبرنگار ايرنا گفت: دومين بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان طالقاني مشهد با 18 تخت در فضايي به مساحت 600 متر مربع احداث شده است.
وي افزود: ساخت اين بخش با هزينه يكي از خيرين از ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شد و تجهيز آن با حدود 20 ميليارد ريال از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي صورت گرفت.
وي اظهار كرد: بيمارستان طالقاني مشهد با 6 اتاق عمل و 9 بخش تنها بيمارستان حاشيه جاده اي ويژه حوادث و سوانح در خراسان رضوي است كه روزانه به دو هزار و 300 بيمار خدمات رساني مي كند.
مدير بيمارستان طالقاني مشهد ادامه داد: با احداث اين بخش تعداد تخت هاي مراقبت هاي ويژه در اين بيمارستان به 25 تخت افزايش يافته و مشكل بيماران مراجعه كننده به اين بيمارستان رفع شده است.
بيمارستان سوانح و حوادث طالقاني مشهد يكي از بيمارستان هاي زيرپوشش دانشگاه علوم پزشكي مشهد با 229 تخت مصوب مي باشد كه 171 تخت آن فعال شده است.
25 تخت از تخت هاي اين بيمارستان را تخت هاي مراقبت هاي ويژه تشكيل مي دهد.3027 / 6053