۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱
کد خبر: 81998721
T T
۰ نفر
مدیركل بنیاد شهید یزد: فرزندان شهیدان بهترین مبلغان فرهنگ ایثار هستند

یزد - ایرنا - مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: فرزندان شهیدان بهترین مبلغان فرهنگ ایثار و جانفشانی در جامعه و بین جوانان هستند .

به گزارش ایرنا ، احمد ابراهیمی عصر پنجشنبه در دیدار جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگران یزد افزود: نقش فرزندان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بر كسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: فرزندان شاهد بهترین مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید با حضور در سطح دانشگاه ها و مراكز علمی كشور در این راه گام بردارند.
این مسئول خاطر نشان كرد: خانواده شهدا با صبر و استقامت خود به ایران و ایرانی عزت بخشیدند و باید فرهنگ شهادت روز به روز در جامعه گسترش یابد.
ابراهیمی با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا تصریح كرد: عزت كشور اسلامی را باید مرهون ایثارگری شهدا و خانواده های آنان دانست .
وی گفت: با تاكید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح كرد: شهدا با ایثار خود به وظیفه شرعی و میهنی خود به نحو احسن عمل كردند و حال وظیفه ماست در ادامه حماسه حسینی آنان فكر و اندیشه آنان را ترویج كنیم.
این مسئول تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را قدرشناسی ملت مسلمان ایران از خدمات و مجاهدتهای شهدا و ایثارگران خواند و تجلیل از این عزیزان را راه عملی ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت عنوان كرد.
در این دیدارها 34 گروه متشكل از مدیران دستگاه های اجرایی، كاركنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر استان با خانواده های شهدا و ایثارگران حوزه هفت بسیج روح الله شهرستان یزد دیدار و صبر و استقامت آنان تجلیل كردند.
روز 22 اسفندماه به مناسبت سالروز تشكیل نهاد بنیاد شهید به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است .
استان یزد با یك میلیون و 70 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است .
7536/8068