۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۵
کد خبر: 82036573
T T
۰ نفر
اذعان سرخورده فرقه بهائيت به رعايت حقوق بشر در اسلام

تبريز- ايرنا - در حالي كه حقوق بهائيان بهانه اي براي تشويش افكار جامعه جهاني درباره حقوق بشر ايران شده است، يك بهائي نجات يافته از فرقه ضاله بهائيت، اسلام را نماد رعايت حقوق انساني دانست.

به گزارش ايرنا، اين سرخورده از فرقه ضاله بهائيت كه نخواست نامش فاش شود، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متولد مياندوآب و مقيم تبريز هستم و با شناخت كافي از دين اسلام و ارجحيتي كه اين دين نسبت به ساير اديان دارد، مسلمان شده ام.
وي اظهار كرد: سلب نسبت يكي از قوانين ناقض حقوق بشر در فرقه ضاله بهائيت است و من نيز براي فرار از اين موضوع از سال 1371 شمسي تا حدود 2 سال بعد ناچار شدم مسلمان بودنم را پنهان كنم تا از سوي خانواده ام سلب نشوم.
به گفته وي همسر، 2 خواهر و 6 برادر وي همچنان بهائي هستند، اما از همان حقوق انساني مسلمانان برخوردار هستند و تاكنون هم شاهد نقض حقوق انساني بهائيان به دليل بهايي بودنشان نشده است.
وي افزود: بهائيت و همه موارد مطرح شده در اين فرقه ضاله از جمله بيت العدل/ متشكل از افرادي به ظاهر معصوم در سرزمين هاي اشغالي فلسطين/ و تحري حقيقت در 15 سالگي و غيره، دروغي بيش نيست و به هيچ وجه نمي توان اين فرقه باطل را در كنار اقليت هاي مذهبي ديگر قرار داد.
وي كه كارمند يك شركت دولتي در تبريز است، با ابراز علاقه نسبت به نوع دوستي و ارزش هاي انساني در دين اسلام گفت: در فرقه ضاله بهائيت بر خلاف اسلام، نوع دوستي و كمك به هم نوعان و مستمندان وجود ندارد.
وي همچنين در ارتباط با قانون طرد اداري در اين فرقه ضاله و اينكه هيچ بهائي حق ندارد با كتمان حقيقت خود را مسلمان معرفي كند، گفت: سفارش هاي زيادي براي پرهيز از اين كار براي بهائيان وجود دارد.
وي افزود: موضوع مهمي چون حجاب حتي در مجالس ترحيم بهائيان نيز رعايت نمي شود و به سادگي مورد چشم پوشي قرار مي گيرد.
وي گفت: بهائيان ساكن ايران نماز، روزه، مناجات و جلسه هاي هفتگي اختصاصي دارند و كسي حقوق آنان را به دليل بهائي بودنشان نقض نمي كند.
اين نجات يافته از فرقه ضاله بهائيت كه نيمي از عمر حدود 50 ساله اش را بهائي و نيم ديگرش را مسلمان بوده است، افزود: بهائيان به تحري حقيقت در 15 سالگي اعتقاد دارند اما براي كودكان از سه تا 5 سالگي، پنج تا هفت سالگي و هفت تا 18 سالگي جلسه هاي آموزشي مخصوص هفتگي دارند.
وي مهمترين دعايش را سلامتي و آرزويش را زيات اماكن زيارتي ائمه اطهار (ع) عنوان كرد و افزود: بهائيان در ايران براي انتخاب همسر، اظهار نظر و برگزاري جلسه آزاد هستند و اين همان حقوقي است كه مسلمانان نيز از آن برخوردار هستند.
برخلاف اتهام هايي كه در قطعنامه هاي به ظاهر حقوق بشري عليه جمهوري اسلامي درباره نقض حقوق اقليت هاي ديني در كشورمان نسبت داده مي شود، در مورد اقليت هاي مذهبي در ايران مستندات فراواني وجود دارد كه بيانگر آزادي هاي قابل توجه سياسي و مذهبي براي آنان است.
در مواردي چون فرقه ضاله بهائيت بايد گفت كه اين فرقه يك جريان منحرف و ساخته استعمار است و اين امر يك مطلب مستند تاريخي است و از اين رو فرقه ضاله بهائيت يك گروه مذهبي نيست.
اين فرقه ضاله سوابق سياهي در خيانت عليه ملت ايران همچون اقدام عليه امنيت كشور از طريق جاسوسي براي رژيم صهيونيستي و مواردي از اين دست دارد.
تاريخچه و نحوه شكل گيري فرقه بهاييت نشان دهنده آن است كه برخي از اهداف استعمار پشت اين تشكيلات پنهان شده است و استعمار، بهاييت را در ايران رواج داد تا بدون آنكه جاسوس به كشورمان اعزام كند، مهره هاي خود را جهت جاسوسي در ايران تقويت كند.
سوابق اين فرقه به قدري تاريك و سياه و پر از خيانت به كشور است كه حتي در رژيم پهلوي نيز آنان نشان دار و مورد نظارت و تحت كنترل بودند.
نگاهي به دوران بعد از انقلاب اسلامي، اوج خيانت ها و جاسوسي هاي آنان عليه ملت و دولت جمهوري اسلامي را نشان مي دهد و ثابت مي كند كه آنان يكي از عوامل نقض حقوق بشر زير چكمه هاي استكبار محسوب مي شوند.
3072/518