۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82038392
T T
۰ نفر

نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح در كرمان

۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82038392
نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح در كرمان

كرمان - ایرنا - صلابت و اقتدار نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش و سراسر كشور در كرمان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایرنا آیین بزرگداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی امروز (یكشنبه) با حضور مسئولان استان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و شماری از مردم در مسیر بلوار 22 بهمن شهر كرمان برگزار شد.
یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در كرمان از مقابل كلام الله، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی دفاعی خود در حراست از تمامیت ارضی كشور و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
همچنین بخشی از تجهیزات و ادوات پیشرفته نظامی و زرهی در این رژه نمایش داده شد و چتربازان هوانیروز به اجرای نمایش هوایی با شعار 'ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا' پرداختند.
استاندار كرمان هم در این آیین گفت: ما وظیفه داریم قدرشناس زحمات كسانی باشیم كه برای عزت و اقتدار كشور و اسلام فداكاری می كنند.
علیرضا رزم حسینی بیان كرد: حضور ارتش جمهوری اسلامی با تمامی یگان های خود به همراه پاسداران و بسیجیان باعث شد كه ما در دوران دفاع مقدس با یك همبستگی خوب به پیروزی برسیم.
آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمان، فرماندهان ارشد نظامی در منطقه جنوب شرق و شماری دیگر از مسئولان و مردم در این آیین حضور داشتند.
7429/3028