۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۲
کد خبر: 82078733
T T
۰ نفر

همايش قدرداني از جانبازان شهرستان خاتم برگزار شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۲
کد خبر: 82078733
همايش قدرداني از جانبازان شهرستان خاتم برگزار شد

يزد - ايرنا - همايش قدرداني از جانبازان خاتم عصر روز سه شنبه با خضور مديركل بنياد شهيد استان يزد و مسئولان اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان يزد در اين همايش با اشاره به اينكه جانبازان نماد ايثار و بردباري در جامعه هستند گفت: فرهنگ ايثار و شهادت را بايد در جامعه گسترش دهيم.
احمد ابراهيمي روز سه شنبه در همايش جانبازان شهرستان خاتم نقش ايثارگران را مهم خواند و افزود: آرامش امروز جامعه مديون رشادت و بزرگواري شهيدان و ايثارگران است.
وي اظهار كرد: تهاجم فرهنگي امروزه با استفاده از فناوري هاي نوين موجب آسيب زدن به فرهنگ جامعه خواهد شد و مردم بخصوص جانبازان بايد در اين زمينه هوشيار باشند و در مقابل تهاجم فرهنگي ايستادگي كنند.
اين مسئول وظيفه اي كه بر دوش جانبازان نهاده شده است را سنگين خواند و ادامه داد: نقشي كه جانبازان پيش و پس از پيروزي انقلاب اسلامي كردند ستودني است زيرا اقتدار امروز ايران به خاطر رشادت هاي شهدا و جانبازان است.
وي ايستادگي در مقابل دشمنان را امري ضروري و واجب خواند و خاطرنشان كرد: جانبازان بالاترين مرحله ايثار را تجربه كرده اند و در مقابل دشمنانان ايستادند و اين ايستادگي همچنان بايد ادامه داشته باشد.
امام جمعه هرات مركز شهرستان خاتم نيز در اين همايش با اشاره به رشادت ها و دلاوري هاي حضرت ابوالفضل(ع) آن را الگويي براي مردم دانست و ياداور شد: خداوند مقام بسيار بالايي را براي ايثارگران در نظر گرفته است.
حجت الاسلام محمد علي جعفري خاطرنشان كرد: اگرچه جانبازان هيچگونه چشمداشتي ندارند اما وظيفه مسئولان و مردم است تا در حق اين بزرگمردان كوتاهي نكنند.
وي اضافه كرد: دشمنان امروز هم دست از تجاوز برنداشته اند و در همه كشورهاي اسلامي نفوذ پيدا كرده اند كه دخالت آنها در اين امور بسيار آشكار است.
اين مسئول اظهار كرد: همه ملت مديون شهدا و جانبازان هستند و هنوز هم جانبازاني داريم كه روي تخت هاي بيمارستان رسيدگي به آنان سخت است اما خانواده هاي جانبازان اين سختي را تحمل كرده و با جان و دل انجام مي دهند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگزان استان يزد همچنين در ادامه حضور در شهرستان خاتم به همراه محمد محمودي معاون فرماندار خاتم از خانواده دو جانباز شهرستان ديدار كرد.
شهرستان خاتم در دوران هشت سال دفاع مقدس 114 شهيد و 220 جانباز به نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم كرده است.
خاتم با 45 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري يزد واقع شده است.
7534/8068