۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82079159
T T
۰ نفر
200 نفر از شهرستان پاوه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

كرمانشاه - ایرنا - معاون فرماندار پاوه گفت: امسال بیش از 200 نفر برای شركت در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) راهی حرم مطهر رهبر كبیر انقلاب اسلامی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نجیب میرانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) كه با حضور مسوولان پاوه در فرمانداری این شهر برگزار شد با تبریك ایام شعبانیه و فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات پیروزمند بیت المقدس و آزادی خرمشهر وضعیت نوینی در صحنه جنگ تحمیلی و معادلات منطقه ای و فرا منطقه ای به وجود آورد.
وی افزود: سوم خرداد روزی است كه ملت ایران با یادآوری حماسه ماندگار و تاریخی فتح خرمشهر بیعت از هم ناگسستنی با قرآن و عترت و مقام معظم رهبری را تجدید خواهد كرد.
معاون فرماندار پاوه، زنده نگه داشتن ایام الله ها را در راستای انتقال ارزش ها ضروری دانست و گفت: باید نسل كنونی كشور با رشادت و فداكاری شهیدان و رزمندگان و زحماتی كه حضرت امام (ره) برای شكل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد بیشتر آشنا شوند تا قدردان این زحمات و فداكاری ها باشند.
میرانی، بر همكاری و مشاركت همه جانبه همه مدیران و دستگاه های اداری شهرستان پاوه به ویژه شهرداری ها با ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و تلاش در راستای محقق شدن اقتصاد مقاومتی تأكید كرد.
در ادامه برگزاری مراسم عمومی گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور تمام اقشار مردم، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد شهدای شهر پاوه، اعزام كاروان زائران حرم مطهر امام راحل به تهران و فضاسازی سطح شهر در این ایام از مهمترین مصوبات این نشست بود.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی كرمانشاه قرار دارد.
7448/8066