۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۰
کد خبر: 82085878
T T
۰ نفر

دو محموله چاي و سيگار قاچاق در مياندوآب كشف شد

۴ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۰
کد خبر: 82085878
دو محموله چاي و سيگار قاچاق در مياندوآب كشف شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي مياندوآب از كشف دو محموله چاي و سيگار قاچاق خارجي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در كنترل محورهاي فرعي اين شهرستان از يك دستگاه پرايد به ميزان 192 كيلوگرم در قالب 16 كارتن چاي كشف كردند.
وي ارزش ريالي اين ميزان چاي قاچاق را بيش از 60 ميليون ريال عنوان كرد و گفت: در اين زمينه يك نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شد.
سرهنگ شيخ نژاد اضافه كرد: عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر در يك عمليات ديگر 130 هزار نخ سيگار خارجي را نيز از قاچاقچيان كشف كردند.
فرمانده انتظامي مياندوآب، ارزش ريالي اين ميزان سيگار كشف شده را نيز يكصد ميليون ريال اعلام كرد.
وي افزود: در اين رابطه نيز يك دستگاه خودروي پرايد توقيف و راننده آن دستگير شد.
شيخ نژاد اظهار كرد: اين خودروها به پاركينگ انتقال يافته و متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضائي شدند.
فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، مبارزه با قاچاق كالا از اولويت هاي كاري پليس است و با قاچاقچيان به صورت جدي برخورد خواهد شد.
به گزارش ايرنا، شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شهرهاي عمقي كشور به شمار مي رود.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب استان و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي و شرقي و استان كردستان واقع شده است.
6185/1905