۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
کد خبر: 82088602
T T
۰ نفر

دو نمایشگاه بین المللی صنعتی در مشهد برپا شد

۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
کد خبر: 82088602
دو نمایشگاه بین المللی صنعتی در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد از برپایی همزمان دو نمایشگاه بین الملی مرتبط با صنعت چرم و صنعت هتلداری خبر داد.

محمدجواد حمید عصر چهارشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عصر امروز نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت كیف و كفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم با حضور شركتهای خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
وی با اشاره به فضای پنج هزار مترمربعی سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برای نمایشگاه صنعت چرم ادامه داد: شركت كنندگان در زمینه های كیف و كفش، چرم طبیعی و مصنوعی، لوازم جانبی كفش، پاشنه، چسب و رزین، زیره كفش، نخ، بسته بندی و صنایع دستی چرمی در این نمایشگاه حضور دارند.
او گفت: در نمایشگاه صنعت چرم 120 تولیدكننده داخلی و نمایندگی خارجی حضور دارند و آخرین محصولات مربوط به صنعت كیف و كفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم را عرضه می كنند.
وی افزود: تولیدكنندگان صنعتی چرم از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قم و نمایندگان شركتهایی از ایتالیا، چین و تركیه در این نمایشگاه حضور یافته اند.
مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: همزمان با نمایشگاه صنعت چرم، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، رستوران و كافی شاپ نیز در مشهد برپا شد.
وی اظهار كرد: غرفه داران نمایشگاه صنعت هتلداری در حوزه های طراحی، ساخت، مشاوره و تجهیز هتلها، مراكز اقامتی، رستوران و كافی شاپ، مصالح و تاسیسات مدرن و متناسب با هتلها و مراكز اقامتی و تامین كنندگان نیروی متخصص هتل و رستوران و مراكز آموزشی فعالیت می كنند.
حمید سخت افزار هتلی و رستورانی، سامانه های الكترونیك، كنترل هوشمند و امنیت، طراحی، نورپردازی و دكوراسیون داخلی، صنایع چوپی، صندلیهای هتلی و رستورانی، تجهیزات كافی شاپ، تجهیزات لاندری، ظروف و سرویسهای هتلی و رستورانی، مواد غذایی هتلی و نوشیدنی را از دیگر زمینه های فعالیت شركتهای حاضر در این نمایشگاه نام برد.
وی افزود: در این دوره از نمایشگاه 50 شركت داخلی و 10 نمایندگی از شركتهای اروپایی جدیدترین دستاوردهای طراحی و ساخت هتل و رستوران و كافی شاپ را در فضای پنج هزار مترمربعی سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد در معرض نمایش قرار داده اند.
وی بیان كرد: شركتهای داخلی در این نمایشگاه از استانهای تهران، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و خراسان رضوی و نمایندگی شركتهای خارجی نیز از كشورهای ایتالیا، آلمان، آمریكا، دانمارك، چین، هلند، بلژیك، امارات متحده عربی، فرانسه و تركیه هستند.
مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت كیف و كفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، رستوران و كافی شاپ تا هشتم خرداد جاری از ساعت 17 تا 22 پذیرای عموم علاقه مندان است.
7489/1858