۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد برپا شد

مشهد-ایرنا- چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم و یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و حمل و نقل و ترافیک شهری مشهد عصر سه‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاحیه این نمایشگاه ها با حضور مسوولان استانی و کشوری و فعالان این حوزه ها برگزار شد.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این ۲ نمایشگاه تا یکم دیماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.
سعید صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان کیف و کفش چرم، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم است.
وی درباره اهداف چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش ماشین آلات و محصولات پوست و چرم بیان کرد: اهداف این نمایشگاه ارتقاء و توسعه سطح بازار صنعت چرم رونمایی از فناوری‌های جدید این صنعت در راستای ارائه محصولات باکیفیت و تولیدات داخلی است.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد همچنین درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی، مبلمان شهری و حمل و نقل و ترافیک شهری گفت: فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شامل تجهیزات ترافیکی، مبلمان شهری، نورپردازی و المان شهری، ماشین آلات راهداری ،چمن مصنوعی، ماشین آلات بازیافت آسفالت، خودروی برقی و تجهیزات پارکی است.
رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران درباره اهداف یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری بیان داشت: از اهداف این نمایشگاه نیز می توان به آشنایی با آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های این بخش، یافتن بازارهای جدید، برقراری ارتباط مناسب میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان و توسعه صادرات دانست.
وی در خصوص برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری نیز اظهار کرد: نشست معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور، نشست و بازدید شهرداران و معاونین شهرهای کراچی، مزارشریف، نجف، حله سماوه، المثنی، هرات ،کابل و بیشکک از مهمترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
صیفی اضافه کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم در محیطی به وسعت پنج هزار مترمربع و در سالن فردوسی و همچنین یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد نیز در محیطی به وسعت چهار هزار متر مربع گشایش یافت و سالن عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.
رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این ۲ نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم، ۱۰۰ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۶۳ شرکت و تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۳۷ شرکت است.

وی افزود: همچنین تعداد کل مشارکت کنندگان در یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری۵۰ شرکت و سازمان است که ۷۰ درصد شرکت از داخل استان خراسان رضوی و ۳۰ درصد نیز از خارج استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha