۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۵
کد خبر: 82089720
T T
۰ نفر
تقويت تيم هاي پايه اولويت نخست هيات شناي يزد در سال جاري

يزد - ايرنا - دبير هيات شنا، شيرجه و واترپلو استان يزد از تقويت تيمهاي پايه و بومي به عنوان اولويت اصلي اين هيات در سال 95 خبر داد و به بيان برنامه هاي مهم اين هيات در سال جاري پرداخت.

به گزارش روابط عمومي اين هيات كه روز پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفته ، سيد مصطفي سجادي با بيان اينكه با وجود كمبود امكانات از جمله استخر مناسب در استان، سال گذشته نتايج خوبي براي تيمهاي شنا و واترپلو بدست آمد افزود: قهرماني تيم واترپلو 13و 14 سال در 2 مرحله و سومي تيم شنا در مسابقات قهرماني كشور نشان دهنده سير صعودي اين رشته ها در استان يزد است.
وي با اظهار اميدواري از تداوم كسب عنوان هاي قهرماني در سال جاري براي يزد خاطرنشان كرد: برگزاري ليگ شناي آقايان و بانوان استان در سه مرحله، جشنواره شناي مادران سالم، جشنواره استعداديابي شنا و همچنين برگزاري ليگ واترپلو در چهار مرحله از مهمترين مسابقات استاني در سال 95 خواهد بود.
اين مسئول اظهار كرد: برگزاري دوره هاي مربيگري و داوري با حضور مدرسان و مربيان مطرح كشوري نيز از برنامه هاي كميته آموزش اين هيات است كه همچون سال گذشته با جديت دنبال خواهد شد.
سجادي با اشاره به نياز مبرم هيات شناي استان به استخر مناسب براي پايگاه قهرماني اظهار كرد: با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان و پيش بيني هجوم هنرجويان نونهال و نوجوان براي آموزش شنا مانند سال گذشته در صورت فراهم شدن امكانات خوب و فضاي مناسب مي توانيم براي سالهاي آينده استعدادهاي شايسته استان را شناسايي كرده و پرورش دهيم.
وي در پايان ضمن قدرداني از مربيان ، داوران، شناگران ، باشگاههاي خصوصي و خانواده بزرگ شنا و واترپلو استان يزد كه سال گذشته با دلسوزي و تلاش خود به موفقيت ورزش مفرح شنا در يزد كمك كردند ، تداوم حمايت و همراهي آنان را در سال جاري خواستار شد.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت داراي 47 هيات ورزشي است.
8068